У новому випуску «Чорного дзеркала» під назвою Bandersnatch Netflix використав слоган Choose Your Own Adventure («Обери собі пригоду»), під яким з кінця 1970-х років виходять інтерактивні дитячі книжки Chooseco, де результат книги залежить від рішень читача, повідомляє Deadline.com.
Видавництво підозрює, що сервіс використав їхню фразу навмисне, адже книжки Chooseco користуються популярністю (не менш як 265 млн копій) і їх слоган звертається до ностальгічних почуттів глядачів. Видавництво Chooseco було змушене подати позов на Netflix. Редакція стверджує, що завдані збитки від Netflix становлять $25 млн.
У 2016 році сервіс намагався викупити права на слоган і книжки, але компромісу сторони так і не дійшли. Мало того, Chooseco вже зареєстрували можливість використання саме цієї фрази в інших книгах і навіть фільмах, одним із яких може зайнятися 20th Century Fox.
Прем’єра фільму-епізоду «Чорного дзеркала» відбулася на Netflix 28 грудня 2018 року.
Фото: Getty Images