Перший ролик називається Power, за сюжетом якого співробітник Apple Store розмовляє з клієнтом про те, що насправді означає «потужність» для телефону. Продавець Apple говорить: справжня міць iPhone в тому, що його можна розблокувати за допомогою технології розпізнавання облич Face ID. На це клієнт відповідає, що новинка Samsung теж уміє розпізнавати обличчя. Тоді консультант нагадав про інше нововведення: в iOS 12 користувач може спілкуватися по FaceTime відразу з 32 друзями.
У другому ролику під назвою Pen клієнт Apple Store цікавиться, чим відрізняється стилус Apple від пера Galaxy Note 9. Продавець каже, що перший можна використовувати тільки з планшетом iPad, а для смартфонів він не підходить.
«Окей, а що мені використовувати для телефону?» – запитує клієнт. «Ваш палець!» – відповідає консультант Apple.
Перші ролики, що висміюють Apple, з’явилися на офіційному каналі Samsung в YouTube ще в середині липня. У них порівнювалися швидкість iPhone X і Samsung Galaxy S9, рейтинги смартфонів, а також наголошувалося на відсутності швидкої зарядки в комплекті до нових iPhone і стандартного роз’єму для підключення аудіонавушників.