«Телекритика» розібрала по кісточках проект у грудневому матеріалі, розуміючи, що такі видання цілком можуть стати передовими в світі медіа.
Головна суть проекту – відмова від екстрених новин і від реклами. Гасло видання – unbreaking the news, що перекладається як «зламуючи новини».
Краудфандинг і модель передплати ставлять у центр читача, а не маркетингові показники ефективності, наприклад, трафік. Виданню важливо, щоб читачі не просто споживали інформацію, а й самі ставали героями матеріалів і експертами. The Correspondent існує тільки за рахунок коштів за передплату.
«Коли ми пишемо на тему, в якій ви добре розбираєтеся, ми пропонуємо вам поділитися своїми знаннями або досвідом», – коментують Correspondent. Вони вважають, що така стратегія повинна підвищити довіру до медіа. Близько 40% робочого часу журналісти приділяють спілкуванню з передплатниками.
«…ви не просто даєте нам свої гроші – хоча гроші необхідні, але ви ділитеся своїми знаннями і поширюєте статті», – каже засновник і головний виконавчий директор голландського онлайн-проекту Ернст Пфаут.
Працівники The Correspondent відмовилися від об’єктивної подачі матеріалів. Факти – перш за все, але вони повинні подаватися під особистим, суб’єктивним «соусом» журналіста, інакше втрачається суть.
Щоб навесні запустити англомовний сайт у США, засновники видання вирішили спершу перевірити попит на краудфандинг і зібрати $2,5 млн за місяць. Сума внеску становила від $1 до $1500. Під час краудфандингової компанії співзасновник проекту написав на стіні нью-йоркського офісу імена понад 3000 передплатників, серед яких було ім’я Стіва Возняка.
Бажану суму в $2,5 млн проект заробив за 34 години до «години Х», рівно за місяць він зібрав $2,6 млн і 45 888 передплатників. Сьогодні краудфандинг відкритий і хто бажає може приєднається і зробити внесок. Нагадаємо, що Correspondent б’є власний рекорд 2013 року – $1,7 млн.
Медіааналітик Кен Доктор вважає, що The Correspondent може «загубитися» серед конкурентів, але те, що видання самобутнє і йде своїм шляхом, заслуговує на увагу. «Важливо не те, що роблять Correspondent, а то, що вони роблять інакше. І що б не говорили, це сильно вплине на наступне покоління новаторів в медіасфері», – каже аналітик.
У будь-якому разі, сьогодні є попит на матеріали голландського видання. А це означає, що у проекту є всі шанси «не загубитися», а навпаки, рухати вперед медіаіндустрію, не зашорену і відкриту до діалогу з читачем.
Фото: nbcnews.com