Зі слів представників Washington Post, The Guardian і Mic, видання призупинили свої чатботи. Business Insider і The HuffPost, судячи з усього, теж. Як пише Digiday, в Facebook Messenger боти не відповідають на повідомлення користувачів і «просять» пересилати їх електронною поштою.
Спочатку медіа використовували цей інструмент, щоб привернути увагу аудиторії незвичним способом, але ситуаційні боти (наприклад, присвячені виборам) були набагато ефективнішими за постійних.
Тепер же видавці відходять від практики представлення свого контенту на інших платформах, намагаючись змусити людей взаємодіяти з їхніми власними.
Телеэтика: как не сойти с ума в эпоху постправды
Наприклад, Guardian закрив свій чатбот у Facebook Messenger на початку року, заявивши, що вважає за краще «більше спілкуватися з читачами на власних платформах», але продовжить експериментувати з новими способами надання інформації читачам відповідно до зміни їхніх звичок.
Однак видання Quartz, яке викупила японська компанія Uzabase Inc, продовжує активно розвивати чатбот-напрямок. Причому і для себе, і для своїх клієнтів. Наприклад, ботів у Facebook Messenger створили на честь прем’єри нового сезону «Світу Дикого Заходу». Те ж саме зробили для прем’єри «Дивних див» компанії Netflix. Крім розважальних чатботів у Quartz розробляють спеціальний чатбот до регіональних виборів у США.
На думку продакт-менеджера Quartz Джона Кіфа, люди взаємодіють із ситуативними чатботами до кінця в 90% випадків.