Підливаючи олії у вогонь очікування, сьогодні телеканал ТЕТ оголосив, що у «Богині шопінгу» з’явиться новий ведучий і водночас головний фешн-експерт проекту. Ним стане Леонід Мартинчик. Про нового провідного в мережі відомо не так вже й багато. Саме тому, щоб краще познайомитися з головним шопінг-експертом майбутнього шоу, телеканал ТЕТ рекомендує подивитися для початку його профіль в Instagram.
Сам же Леонід описує свій блог так:
«Він про мене, моє життя, переживання. Про все, за чим я спостерігаю, їм, ношу і про те, що відчуваю».
До речі, саме Леоніда читачі обрали минулого року найстильнішим чоловіком країни за версією читачів ELLE MAN Ukraine. З біографії майбутнього ведучого варто знати, що Леонід закінчив кафедру етнографії у Львівському національному університеті імені Івана Франка. Всі 5 років він досліджував український народний одяг і їздив селами України, щоб знайти найдоросліших кравчинь і дізнатися про тканини, фасони і вподобання українців у одязі. Свою наукову роботу Леонід присвятив регіону Надсяння на Львівщині, оскільки впевнений, щоб йти в майбутнє, треба завжди повертатися в минуле.
А тому реаліті-шоу «Богиня шопінгу» для Леоніда Мартинчика важливий і відповідальний крок:
«Нарешті я почав говорити про те, про що не заведено в нашій країні говорити чоловікам. Оскільки з самого дитинства мені казали, що це все не чоловіче заняття – розбиратися в естетичному, манерах і красі. Але я з цим абсолютно не згоден. Тільки чоловік, як мені здається, може дати пораду без заздрості та конкуренції», – розповів Леонід.
Також фешн-експерт додав, що його головна мета на проекті – не змінювати стиль, а коригувати його. Так як за час зйомок Леонід зауважив сумний досвід учасниць у процесі шопінгу – абсолютно різні дівчата брали одне й те саме, керуючись тим, що «модно», а не тим, що подобається їм. Ведучий реаліті впевнений, що в шаблонному мисленні винні блогери, реклама і модні журнали. Саме з цим і має намір боротися Леонід на проекті.
Нагадаємо, «Богиня шопінгу» на ТЕТ стартує вже в лютому.