Нещодавно ми писали про те, що ШІ вчиться писати різдвяні сценарії, і наразі це виходить у нього вкрай кострубато, хоча місцями досить смішно.
Як повідомляє видання Digiday, Forbes використовував ШІ в розробці чернеток статей для прафцівників видання.
Зараз інструмент на базі штучного інтелекту, який готуватиме чернетки статей, доступний тільки для редакції і старших контрибуторів видання в Північній Америці. Але вже в першому кварталі цього року інструмент має стати доступним для всіх авторів Північної Америки і Європи.
Bertie – нова CMS, яку Forbes запустив цього літа. На основі попередніх публікацій вона пропонує теми статей, а незабаром зможе готувати чернетки матеріалів, щоб автори не писали статті з нуля. Так, ШІ спростить роботу працівникам Forbes не тільки в роботі з текстом, а й з мультимедійним контентом на сайтах видання.
Наприклад, автор, який пише про автомобільну промисловість, отримає чернетку статті про Tesla з посиланнями на матеріали з цієї теми, опубліковані в Forbes та інших виданнях, а також підбере зображення, які можуть поліпшити публікацію.
Потреби контрибуторів – пріоритетне завдання розробників Forbes, адже журналісти випускають щодня близько 300 матеріалів. Тому ШІ Bertie був розроблений з метою допомогти контрибуторам із випуском матеріалу. На сьогодні нова CMS недостатньо «розумна», щоб пропонувати гідний, такий, що не потребує доопрацювання матеріал. Інформація, яку вона видає, швидше схожа на потік думок, за які співробітник Forbes може вхопитися і написати власну статтю. До того ж контрибутори та репортери додають у текст думки і висновки, які ШІ, ймовірно, не зможе знайти.
Як бачимо, можливості штучного інтелекту залишаються обмеженими в тому, що стосується креативних завдань, які не базуються на розрахунках і аналізі даних.
Фото: pixabay.com