Судячи зі звіту маркетингового сервісу WARC, найбільше зростання показали найсильніші і найпопулярніші медіабренди – тут прибутковість прямої реклами зросла на 2,8%.
Також діджитал посилює традиційні медіабренди у всіх категоріях. Інвестиції в рекламу в цифрових версіях традиційних медіабрендів продовжують зростати – у 2018 році – на 39,3% порівняно з попереднім роком.
«Різні формати онлайн-реклами, особливо реклама в пошукових запитах і в соціальних мережах, продовжують користуватися попитом, але традиційні медіа також доводять свою цінність для рекламодавців, – каже Джеймс Макдональд, редактор із роботи з даними WARC. – Це й радіо, і телебачення, і зовнішня реклама, і національні новинні друковані ЗМІ, причому останні продовжують підйом, стартуючи з хороших позицій останнього кварталу 2017 року. Що скасовує семирічний спад рекламних доходів у суспільно-політичних газетах і журналах».
Загалом у Британії збільшується і загальний обсяг рекламних інвестицій: на 5,9% у першому кварталі 2018 року. І це незважаючи на невизначеність у бізнес-спільноті через Brexit.
Компанії оптимістичні щодо реклами і вважають, що вона необхідна для продажів. Це відбивається і в прогнозах AA/WARC: зростання на 4,8% цього року і на 4,5% наступного, що вдвічі перевищує зростання британського ВВП.
Стівен Вудфорд, виконавчий директор Асоціації реклами, вважає, що це показує стабільність економіки Великої Британії і що інвестиції в рекламу корисні не тільки для прибутковості компаній, а й для росту економіки країни в цілому.