Раніше «1+1 медіа» вже запустила онлайн-трансляцію телеканалу «UA:Перший» і отримала хороші відгуки від глядачів у інтернеті, тому компанія має намір розширити пропозицію українського Live-контенту.
«Ми бачимо попит на лінійне мовлення в інтернеті, тому відкриті для співпраці з українськими телеканалами, які виробляють якісний продукт. Наша мета – створити додаткову цінність 1+1 video у вигляді зручного ресурсу для перегляду професійного телевізійного контенту в інтернеті», – зазначає Анна Ткаченко, директор діджитал-напряму «1+1 медіа».
Перегляд онлайн-трансляцій поки буде обмежений у часі, однак до кінця 2018 року медіахолдинг планує запровадити передплату і розширити доступ до контенту телеканалів у інтернеті в форматі 24/7.
Нагадаємо, сьогодні відеобібліотека платформи 1+1 video налічує понад 17 тис. годин контенту, а на VOD-сервісі транслюються прямі ефіри 7 власних телеканалів медіахолдингу (1+1 international, «1+1», «2+2», «ТЕТ» , «ПлюсПлюс», «Бігуді», «УНІАН ТБ») і 5 партнерів-мовників (ZIK, «UA:Перший», «Громадське ТБ», «24 канал» і «8 канал»).
Фото: Pexels.com