Штучний інтелект буде «читати» статтю і підбирати для неї найкращий візуальний контент, по суті виконуючи частину роботи автора матеріалу. Інструмент під назвою Panels by Getty Images задіє в роботі фільтри, які спеціально настроюються, а згодом він також буде самовдосконалюватися.
Проте втручання людини все ж буде необхідно. Так, автор матеріалу зможе самостійно уточнювати пошук, редагуючи ключові слова.
«Видавці знаходяться під великим тиском, – говорить віце-президент з даних в Getty Images Ендрю Гамільтон. – Їм потрібно публікувати все більше і більше контенту, робити це швидше і отримувати більшу залученість, тому що йде боротьба за увагу клієнтів».
Однак віце-президент компанії впевнений, що роботу людини штучний інтелект не відбере.
«ШІ – це інструмент, але влада все ще перебуває в руках редактора», – заявляє Гамільтон.