Підписання відбулося на заявлених раніше групою умовах продажів на наступний рік, повідомили в 1+1 media. «З 1 січня 2019-го провайдер транслюватиме 22 телеканали, які входять у дистрибуційну пропозицію групи, таким чином якісно розширюючи і доповнюючи власні телевізійні пакети у всіх містах своєї присутності. Також у рамках розширення партнерства за додатковою угодою медіагрупа надасть компанії «Воля» права на трансляцію 400 годин преміального відеоконтенту виробництва 1+1 media на VOD-платформі провайдера», – йдеться в релізі телегрупи.
«Наша основна мета – зібрати не просто найбільше серед українських медіагруп портфоліо, а найякісніше за своїм наповненням. Саме тому ми дистрибутуємо лише ті канали, контент яких пройшов перевірку часом і мільйонами задоволених глядачів. Завдяки ретельно дібраним телеканалам 1+1 media distribution провайдери закривають не тільки потреби глядачів домашніх господарств, а й інших сегментів – наприклад, сфери HoReCa. У ній особливо популярні музичні телеканали MTV Live HD, MTV Еurope, MTV Dance, MTV Hits, MTV Rocks, VH1 Classic, VH1 European, які ми ексклюзивно дистрибутуємо в Україні. Нам приємно, що компанія «Воля», з якою ми співпрацюємо вже не перший рік, підтримує нашу мету, гідно оцінює всі наші телеканали і чітко розуміє потребу глядачів у якісному контенті. Вважаю, що такий підхід дасть змогу провайдеру охопити ще більшу аудиторію, адже ми сформували портфоліо, яке забезпечує абонентів доступом до різножанрового контенту і охоплює всі цільові аудиторії і вікові групи», – каже Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media .
«Ми раді успішному завершенню домовленостей з групою 1+1 media на наступний рік. Наш багаторічний досвід співпраці з побудови стратегії ринку платного телебачення в 2019 році дасть новий виток нашим відносинам. Зростання світового тренду відео за запитом (VOD) активно розвивається і на українському ринку, і ми раді, що тепер можемо запропонувати абонентам якісний контент групи 1+1 media в нашій бібліотеці», – прокоментувала Вікторія Цомая, директор з маркетингу «Волі».
Нагадаємо, дистрибуція шести власних мовників 1+1 media («1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», «Бігуді» та УНІАН) з 1 січня зросте з 1,5 грн до 3 грн із абонента на місяць. Озвучена ціна діє для тих, хто встигне підписати угоду до 31 грудня. Телеканали основних чотирьох телегруп у 2019-му обійдуться провайдерам у 10,5 гривні з абонента на місяць проти 6,9 гривні цього року.