Головною зміною третьої частини «Останнього москаля» стане його назва. Третю частину автори серіалу перейменували на «Великі Вуйки». У центрі сюжету все ті ж сільські драми, цього разу головні герої вирушають у казкові пригоди – поїздку до столиці України.
Як розповів креативний продюсер стрічки Юрій Горбунов, робота над продовженням серіалу «Останній москаль» стала довгоочікуваною і захопливою не тільки для нього, а й для всієї творчої команди:
«Зробити продовження серіалу в тому вигляді, яким він був, зараз було б уже складно – минув певний час, і ситуація в країні змінилася. Коли ми проговорювали ідею з продюсерами стрічки Дариною Жуковою і Оленою Єремєєвою, вирішили, що це вже не будуть пригоди того ж Москаля, а пригоди інших знайомих героїв у нових екстремальних обставинах. Але з’являться у «Великих Вуйках» і нові персонажі. Сценаристи так закрутили історію, це буде дуже круто і сучасно».
Головний продюсер сценарних розробок і супроводу виробництва телеканалу «1+1» Дарина Жукова також зазначила, що робота зі сценарною групою принесла задоволення всій творчій команді:
«Дуже легко працювати зі сценаріями, які любиш із перших рядків. Тому велике спасибі групі авторів, які змогли зробити цю історію такою близькою, такою живою і дуже веселою», – зазначила Дарина Жукова.
Цікаво, що в першому і другому сезонах «Останнього москаля» Юрій Горбунов виконав відразу дві ролі – Івана Петрука та його брата-близнюка Дмитра.
Нагадаємо, авторами сценарію серіалу «Великі Вуйки» стали Микола Куцик, Олексій Приходько і Ярослав Стень, які створювали й оригінальну історію. Виробництвом серіалу займається «1+1 Продакшн».
Нові подробиці роботи над проектом творча команда обіцяє повідомити вже скоро.
Нагадаємо, перший сезон «Останнього москаля», прем’єра якого відбулася навесні 2015 року, став одним із найпопулярніших телепродуктів останніх років на українському телебаченні. «Рейтинг найпопулярнішої серії за аудиторією 18-54 (Україна) становив 14,2% – жоден серіал з 2009 року і до цього часу не демонстрував такого високого показника телеперегляду. Стрічку подивилося 17,6 млн глядачів, що становило 46% від усіх глядачів за аудиторією 4+», – повідомляє прес-служба телеканалу «1+1 ».