Цього року найефективніші компанії у сфері маркетингових комунікацій України оцінювала команда журі, що складається з більш ніж 170 експертів рекламно-комунікаційного ринку: топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа-експерти, фахівці з маркетингу, дослідники та консультанти України.
Гран-прі присуджувало Grand-журі. До фінального етапу конкурсні роботи пройшли три етапи. Лише третина заявок потрапили у фінал. Цього року 11 робіт отримали золото, 18 – срібло, 23 – бронзу. Гран-прі фестивалю отримала компанія A Confrontation of Worlds для PepsiCo від BBDO. Агенство BBDO також назвали «Агентством року».
THINKMcCaNN отримав звання найефективнішого агенства. Найефективнішим медіа-агентством вперше став Carat Ukraine, а найефективнішим рекламним холдингом – razom communications.
Група 1+1 media отримала відразу 9 нагород: проект «Люди ідей» – у категорії Corporate Reputation, серіал «Школа» (5 номінацій) і 3 спецнагороди – Best marketing team у категорії «Медіа», The most Effective brand і The most Effective Marketer. Група 1+1 media стала найефективнішою маркетинговою командою року з боку клієнта і найкращою маркетинговою командою в медіа.
Серед володарів золота: кампанія «Опера, яку ніхто не чув» від НГО «Відчуй» і Gres Todorchuk PR – у категорії «Здоров’я і краса», кампанія «Роумінг “Туземці”» від «Київстару» і Serviceplan Ukraine – в категорії «Телекомунікаційні послуги», кампанія #FairBnB від Beer Point і Kinograf – у категорії «Малобюджетні кампанії», #MoneyCanChallenge від фонду «Таблеточки» і агентства Leo Burnett Ukraine – у категорії «Соціальна реклама та благодійність», #SCHOOLmania від 1+1 media і Postmen DA – у категорії «Брендований контент і послуги».
«Телекритика» вітає переможців із успіхом і бажає не зупинятися на досягнутому.
З повним списком переможців можна ознайомитися на сайті effie.org.ua.