«Якби Sony скористалася нашим програмним забезпеченням, вона могла б не випускати 22 провальних фільми», – заявила засновниця SciptBook Надіра Азермай. Як зрозуміло з назви стартапу, алгоритм аналізує сценарії фільмів. Його потенційний вихід на ринок може залишити без роботи професійних скрипт-рідерів і заощадити компаніям кошти, які щорічно витрачаються на тестові покази, аналіз фокус-груп та моніторинг ринку.
«Наша місія – революція у сфері сторітеллінга як бізнесу і допомога продюсерам, дистриб’юторам, торговельним агентам у оцінці їхніх ризиків», – підкреслює Азермай.
Через тернии к «цифре»
Користувач ScriptReader завантажує файл зі сценарієм в систему і за якихось п’ять хвилин отримує детальний аналіз проекту, що включає передбачуваний віковий рейтинг Американської кіноасоціації, огляд персонажів і цільової аудиторії (зокрема й з точки зору віку і раси), а також дає прогноз щодо касових зборів. Для того, щоб «натренувати» програму, розробники завантажили в неї 6500 існуючих сценаріїв.
Звичайно, система не ідеальна: наприклад, касові збори «Ла-Ла-Ленда» вона оцінила на рівні $59 млн, тоді як в реальності фільм зібрав понад $100 млн. Проте, штучний інтелект заднім числом дав фільму «зелене світло». Наразі ScriptBook робить аналіз одного фільму за $5000 – дуже скромна сума за мірками останніх голлівудських провалів.
Нагадаємо, нещодавно Bacardi протестував IGTV Instagram, створивши кліп у реальному часі.