Якщо ви почали подумки малювати суми з кількома нулями – можете розслабитися, все значно прозаїчніше, ніж здається. Так, припинити використання Facebook за $1 були готові 18,4% респондентів, а за $37,7 і більше – половина опитаних.
Загалом в опитуванні взяло участь 2885 осіб. Користувачам пропонували від $1 до $1 тис. за відмову від соцмережі (проте гарантовано гроші отримував кожен 200-й учасник опитування).
Вчені протестували метод і на більшій вибірці. Респондентам запропонували в обмін на грошову компенсацію не користуватися однією з категорій товарів: електронною поштою, пошуковими системами, онлайн-картами, інтернет-магазинами, відеостримінговими сервісами (YouTube або Netflix), музичними платформами, соцмережами або мессенджерами. Половина респондентів погодилася відмовитися від пошуковиків за $17,5 тис. на рік. Сервіси відеостримінга оцінили в $1,1 тис. на рік, а соцмережі – в $322.
Раніше стало відомо, що Facebook ділилася даними своїх користувачів із 52 великими компаніями. З 38 з них співпраця вже завершена, контракт з 7 компаніями завершується у липні, ще з однією – в жовтні цього року. Однак у Facebook зазначили, що з такими компаніями, як Apple, Amazon, Tobii, Alibaba, Mozilla і Opera соцмережа продовжить співпрацювати, оскільки потребує їхніх розробок і технічної підтримки..