Офіси CNN Reach будуть розташовуватися в Лондоні та Сінгапурі. У CNN вже є власна студія зі створення контенту, прибуток від якої становить 60% загальнорічного доходу компанії. Однак керівництву цього здалося замало, і для підтримки зростання прибутку вирішили впровадити новий спектр послуг.
Поки що над запуском CNN Reach працює команда з чотирьох фахівців, але штат працівників зростатиме.
Новий підрозділ буде спеціалізуватися на контенті та контент-аналізі, фахівці CNN допомагатимуть клієнтам вибудовувати аудиторні сегменти на різних майданчиках, зокрема й у соцмережах і на пристроях на кшталт амазонівської Алекси.
«Украй важливо, щоб ми продовжували розвивати таку [бізнес-модель], як ця, – заявив топ-менеджер CNN Роб Бредлі. – Ми не можемо просто бути медіакомпанією, і це лише один крок до нової мети. Якщо ви подивитеся на зростання консультаційних менеджерів у цьому просторі та хто їх наймає, то побачите, що це люди з медіа та медіа-агентств, тому що саме ми чудово підготовлені і можемо запропонувати ці послуги».
CNN Reach очолить Лео Урушибата, директор CNN із оптимізації контента. Команда CNN International буде ділитися з новим підрозділом наборами власних навичок, у тому числі розробкою стратегії контенту і планування, а також поділиться списком медіапокупців і цифрових маркетологів. Команда Reach зможе навчатися на досвіді CNN International, яка має справу з просуванням контенту на сайтах, у соціальних мережах і на інших онлайн-платформах.