IGTV буде розраховане для мобільних пристроїв (вертикальне відео буде доступне в повноекранному режимі на смартфонах і планшетах), а також вперше в історії Instagram подбав про десктопних користувачів, які зможуть користуватися окремим сайтом для завантаження і перегляду годинних відео.
Новий сервіс виглядає як додаток до існуючих відеоінформатів Instagram – відеопостів і Stories. Застосунок містить деякі нові інструменти для користувачів, які хочуть робити відео тривалістю більше 1 хвилини (як у постах на основній сторінці) або 15 секунд (як у Stories).
Зручність нової функції ще й у тому, що незважаючи на запуск спеціалізованого додатку для відео, будь-який бажаючий зможе завантажувати свої відеоматеріали з основного додатка Instagram. У верхній частині екрану, поруч з кнопкою месенджера Direct з’явиться кнопка доступу до сервісу IGTV.
Ще одним безсумнівним плюсом IGTV є те, що в сервіс будуть інтегровані інші функції Instagram, такі як наклейки і фільтри, а також обмін відео через повідомлення і можливість поділитися ними на своїй сторінці в Facebook.
Якщо Instagram спробує взяти шматок пирога у YouTube, який фактично є монополістом на ринку користувацьких відео, боротьба обіцяє бути серйозною. Справа в тім, що цільова аудиторія Instagram складається з величезної кількості підлітків, а, згідно з даними дослідження Pew, показник кількості підлітків на YouTube – 85% (супроти інстаграмівських 72%). У тому ж дослідженні було встановлено, що 95% підлітків користуються цими застосунками через смартфони, і 45% роблять це практично постійно. З огляду на цей фактор, підтримка юної аудиторії відіграє значиму роль для обох платформ.
Нагадаємо, материнська компанія Instagram – Facebook – також витрачає величезні кошти на посилення присутності відео на своїх ресурсах і всіляко шукає способів монетизувати цей формат контенту.