Аналітики вважають, що через два роки грошей, витрачених на рекламу для мобільних пристроїв, буде виділено більше, ніж на рекламу для десктопних пристроїв ($187 млрд проти $88 млрд) і більше, ніж на телевізійну рекламу ($192 млрд). Експерти Zenith також очікують, що мобільна реклама перевершить телевізійну вже в 2021 році.
Бренди сьогодні переоцінюють власні стратегії залучення клієнтів, орієнтуючись на аудиторію мобільних пристроїв. Однак,тоді як кількість користувачів мобільних девайсів зростає, рекламодавці все-таки не ігнорують інші медіаканали.
Проте Zenith прогнозує, що видатки на рекламу по ТБ і радіо зростатимуть на 1% на рік до 2020 року. Друкована реклама буде продовжувати скорочуватися в середньому на 5% (це відноситься тільки до реклами в друкованих виданнях), доходи онлайн-видань аналітики враховують в загальному обсязі десктопних і мобільних інтернет-ресурсів.
Загальні глобальні витрати на рекламу, згідно з прогнозами, зростуть на 4,5% цього року (з березня, коли прогноз становив 4,6%, Zenith переглянув свої оціночні показники).