Про це повідомляє видання TheWrap.
З 2015 року оригінальний контент YouTube був доступний тільки для користувачів, що мають передплату на потоковий сервіс YouTube Premium. Однак зараз у компанії мають намір об’єднати поточні преміум-канали та існуючі рекламні пропозиції в один сервіс – Premium Originals, який до 2020 року надаватиме безкоштовний оригінальний контент.
«2018 рік став роком прориву для YouTube Premium і YouTube Originals. YouTube Premium став доступний у 29 країнах, ми випустили понад 50 сценаріїв і шоу, зібрали вісім номінацій «Еммі» і понад 30 інших нагород. У 2019 ми продовжимо інвестувати у виробництво сценарних програм і переведемо YouTube Originals на модель доступу за підтримки реклами», – розповів офіційний представник компанії.
Минулого тижня відеосервіс запустив у США нову послугу, яка дає змогу американським користувачам дивитися архівні голлівудські фільми безкоштовно, але з перервою на рекламу.