Про це на своїй офіційній сторінці в Facebook повідомили представники агентства Arena Media Expert.
Як зазначає директор Arena Media Expert Олена Куденко, компанії пощастило з придбанням, адже фахівці рівня Віктора трапляються на ринку дуже рідко.
«Для нас це (співпраця з Шерстюком. – Ред.) істотне посилення напрямку стратегій і business development. Ми раді, що свої перші робочі дні Віктор провів у штаб-квартирі Havas, де ознайомився з новими продуктами Havas і Vivendi, що дасть йому змогу в стислі терміни вникнути в усі продукти, які є в мережі і використовуються або ще тільки готуються до використання для наших клієнтів в Україні», – заявила Куденко.
Олександр Микитенко, директор рекламного агентства MEX Advertising, також відзначив переваги співпраці з Віктором Шерстюком, зауваживши, що останній має досвід роботи з найбільшими клієнтами на ринку.
Сам Віктор Шерстюк як віце-президент з розвитку рекламних агентств Mex Advertising і Arena Media Expert висловив готовність ухвалювати нестандартні рішення в компанії і посилювати роботу агентств.
«Розуміння змін і сучасних трендів захоплює і викликає бажання запропонувати нашим партнерам унікальні комунікаційні рішення, які допоможуть брендам зробити стрибок у просуванні. Я радий, що у мене з’явилася така можливість із партнерами Havas в Україні: в Arena Media Expert і MEX Advertising», – заявив Шерстюк.
Нагадаємо, Віктор Шерстюк пропрацював на посаді директора медіаагенції Universal McCann понад 15 років. Він також обіймав посаду директора з розвитку бізнесу групи razom communications. За час роботи Шерстюк співпрацював з такими великими клієнтами, як Nestlé, Coca-Cola, Johnson & Johnson, ОLX, Colgate і Vodafone.