Як відзначають уKantar TNS, одним із факторів зростання інтересу до новинних ресурсів є насиченість травня спортивними подіями (фінал Ліги чемпіонів УЄФА 2018).
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3 джерел: Site-centric-лічильники, Frame-centric-лічильники User-centric-панель. Дослідження охоплює користувачів від 14 до 70 років.
Дані desktop-дослідження Kantar TNS CMeter за травень 2018 показують зростання відвідуваності таких новинних сайтів, як 24tv.ua (на 3,35%), segodnya.ua (3,38%) і tsn.ua (1,79%).
Але якщо 24tv.ua і segodnya.ua ще й піднялися в ТОП-25 ресурсів на п’ять і шість пунктів відповідно, то TSN.ua за зростання залишилася на тому ж 22-му місці, що й у квітні.
Цікаво, що такий інформативний ресурс як Вікіпедія у травні витіснила ПриватБанк із першої п’ятірки найбільш відвідуваних українцями сайтів.
Примітно, що заборонені в Україні російські сайти все ще присутні в ТОП-25: так, інтерес до соцмереж «Одноклассники» і «ВКонтакте» залишається стабільним. Також, судячи з рейтингу, хворіти українці в травні стали менше – сайт tabletki.ua опустився з 19-го на 23-тє місце.