Незважаючи на те що все більше людей відмовляються від перегляду телебачення, в JPMorgan Chase впевнені, що реклама на ТБ ефективніша і привабливіша.
Зі слів голови з маркетингу Крістін Лемкау, причиною інвестицій у ТБ-рекламу стало бажання компанії «повернутися до якості». Холдинг також почав більше інвестувати в спортивні заходи і прямі трансляції на телебаченні.
«Усі наші моделі показують, що ТБ-реклама, яку ми робимо, працює. І я думаю, через те, що відбувається в digital, більшість маркетологів зрозуміли, що їхні долари можуть зійти нанівець», – зазначила Лемкау.
Холдинг скоротив кількість рекламних майданчиків із 400 тис. до 10 тис. Він також розробив свій власний алгоритм на YouTube (тепер реклама компанії не опиниться поруч із «ненадійним» контентом відеохостингу).
Зі слів Крістін Лемкау, компанія ніколи не була великим шанувальником YouTube.
«Я просто ненавиджу прерол як рекламний блок. Прерол (рекламний ролик, який передує показу основного відео. – Ред.) просто кидає виклик здоровому глузду», – пояснила маркетолог JPMorgan Chase.
Як стверджують експерти, JPMorgan Chase є однією з перших компаній, яка призупинила інвестиції в digital. За даними звіту eMarketer за 2017 рік, вперше з 2009-го в США зменшилися витрати на ТВ-рекламу. У 2017 році американські рекламодавці витратили на 1,5% менше, ніж в 2016-му, знизивши таким чином показники до $70,2 мільярда. Очікується, що в 2018-му видатки мають впасти ще на 0,5%, а ще через рік – на 1%.