Вчора ми писали про вихід червневого номера Nat Geo, зображення обкладинки якого стрімко поширилося по мережі і викликало безліч захоплених відгуків.
Общество24 часа назад
«Гениальная и страшная»: июньская обложка National Geographic стала вирусной
Картинка для Nat Geo була створена мексиканським художником Хорхе Гамбоа, який представив свій твір під назвою Iceberg Plástico на Болівійському бієнале постерів в 2017 році, де зайняв перше місце в категорії політичних і соціальних плакатів.
Автор Instagram-каналу coverjunkie, присвяченого каверам усіляких видань, згадав, що схожий сюжет використовувався і раніше.
Наприклад, в рекламній кампанії 2015 року для Tesco.
Або в обкладинці французького видання L`obs вже цього року.
Більш того, зображення з такою ідеєю може придбати будь-який бажаючий на сайті популярного фотобанку Getty Images.
Звичайно, видання ніхто не звинувачує в плагіаті. Більш того, можна сказати, що хороші ідеї можуть прийти одночасно різним людям. Просто тепер (з цим знанням) слід зазначити, що обкладинка Nat Geo виглядає не так вже й круто.