Сьогодні аудіозапис розмови розмістила британська газета Telegraph.
Британка зателефонувала 999 (телефон екстреної служби). Оператор, яка прийняла виклик, відразу ж почала запитувати її, чи дихає пацієнт. Жінка відповіла: «Зі мною все гаразд». Співробітниця служби перепитала, чи є вона пацієнтом, на що та відповіла негативно і сказала, що їй лише потрібна порада. Жінка сказала, що купила упаковку з тріснутим яйцем і не знає, чи правильно вчинила.
«Я переклала яйця на кришку упаковки (…), і вона залишалася відкритою на всю ніч. Чи можна зберігати коробку з яйцями в холодильнику відкритою?» – поцікавилася жінка.
«Це служба швидкої допомоги, ми не можемо давати вам поради про яйця», – відповіла оператор і додала, що з такими запитаннями в екстрену службу дзвонити не треба.
У EMAS відзначили, що це далеко не єдиний такий дзвінок. За місяць у службу надходить понад 60 тисяч дзвінків, але не всі вони доречні. Іноді люди телефонують, щоб поскаржитися на зламаний ніготь або з проханням зробити їм сніданок.
Був випадок, коли пацієнт викликав 999 понад 700 разів за 2 роки. З огляду на те, що витрати на обслуговування швидкої допомоги протягом року становлять понад 110 000 фунтів стерлінгів, пацієнт дорого обійшовся екстреній службі.
У Великій Британії давно розмірковують над тим, як окупити витрати на хибні виклики в екстрені служби. За рік економіка країни через ці «пустощі» втрачає в середньому 37 мільйонів фунтів.