Однак новий логотип сподобався далеко не всім в мережі. Перше, що впало користувачам в око, це схожість нового бренду України з логотипом популярного сайту для дорослих PornHub. Причому схожість знайшли саме в розділі для геїв.
У народній творчості, яке швидко поширилося за допомогою графічних редакторів, блогери, вже втратили віру в щось хороше, і запитали: а скільки ж грошей було «розпиляно» при створенні нового логотипу?
Також, за чутками, новий бренд Banda Agency розробляла цілий рік. Якщо це дійсно так, то напрошується питання: зробивши роботу, яка розрахована максимум на місяці два, що робили співробітники агентства решту часу?
Деякі користувачі мережі поскаржилися на те, що логотип буде важно сприйматися перфекціоністами.
Інші, більш свідомі громадяни, вирішили застосувати новий бренд на звичайних аспектах нашого життя, показавши таким чином, що логотип – не панацея від реальних проблем в країні.
Комусь не догодив дизайн.
А деякі користувачі, доклавши трохи креативу, і зовсім порадили швидше втекти з країни.
Як би там не було, логотип затверджений, гроші сплачені, клієнт задоволений, а Україна тепер з новим брендом. З цим, власне, я вас і вітаю!