Кабінет міністрів України затвердив брендований знак України. Він складається з фрази Ukraine NOW, оформленої в чорному і жовтому кольорах, і синього кола. Міністерству інформаційної політики України було доручено зареєструвати цей знак.
Зі слів Артема Біденка, держсекретаря Міністерства інформаційної політики України, вперше технічне завдання для конкурсу ґрунтувалося на серйозних дослідженнях цільової аудиторії єдиного бренду, а саме на дослідженнях уподобань жителів інших країн.
«Іноземці є тими людьми, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, свободи, нових емоцій», – написав держсекретар у своєму блозі.
Дослідження проводили спільно з британськими експертами. Шість фокус-груп у Великій Британії, Німеччині і Польщі ознайомилися з різними концепціями просування України.
Результати дослідження британських експертів були представлені у вигляді рекомендацій.
На початкових етапах бренд України розробляв і Конрад Берд, керівник знаменитої кампанії просування Великої Британії у світі GREAT, однак остаточний варіант бренду України розробляли вітчизняні експерти.
Учасники конкурсу використовували результати дослідження та працювали над запропонованими британцями ідеями. Розробка бренду України зайняла 9 місяців. Зі слів Біденка, бюджетні кошти за весь час не було витрачено, всі учасники «працювали на волонтерських засадах».
На основі логотипу та концепції бренду був створений брендбук на допомогу громадським організаціям, підприємствам і державним органам.
«Це означає – єдиний голос України по всьому світу», – зазначив Біденко.
Фото: blogs.pravda.com.ua