Після презентації першого в Україні профорієнтаційного коміксу від «1+1 медіа» «Подорож у телевізійне Задзеркалля» обговорювалося питання, як трансформуються професії у сфері медіа до 2030 року. Учнями віком від 13 до 17 років і менторами заходу були визначені основні навички медійника майбутнього: креативність, комунікабельність, управління роботами, знання іноземних мов і саморозвиток.
Хід думок юних учасників інтерактиву представили у відеоролику.
Участь у інтерактивному опитуванні брали діти, які цікавляться сферою медіа і займаються в медіагуртках Київського Палацу дітей та юнацтва. Фокус-групи визначали, як трансформується кожна з професій, зазначених у коміксі «Подорож в телевізійне Задзеркалля».
«Тим, хто стоїть на порозі вибору професії, важливо розуміти, на чому концентруватися сьогодні, щоб завтра стати затребуваними. А це можливо тільки якщо провідні компанії, які розбираються в технологіях майбутнього, будуть активно співпрацювати з молоддю, що ми із задоволенням і робимо», – коментує Вікторія Гнап, керівник відділу розвитку та навчання «1+1 медіа».
Нагадаємо, нещодавно ми писали про те, що Вища школа Media & Production і ТСН змінять підхід до навчання медійників.