За статистикою, 68% українців працюють не за фахом. Команда «1+1» переконана, що однією з основних причин такої ситуації на ринку праці є недостатня інформованість українців про існуючі професії, що призводить до безробіття серед молодого населення і до цілої низки інших проблем.
Комікс «Подорож у телевізійне задзеркалля» був створений для того, щоб відкрити молодим людям цілий світ можливостей і розповісти про роботу в сфері медіа.
За сюжетом коміксу, шкільний клас приходить на екскурсію студіями і офісом «1+1», спостерігає за роботою працівників компанії. Тут же діти зустрічають популярних ведучих каналу Аллу Мазур, Руслана Сенічкіна, Юрія Горбунова, а також директора «1+1 медіа» Олександра Ткаченка.
«У рамках освітньої програми в школах не дають базових знань про більшість професій, зокрема й про роботу в медіа-сфері, 2 розповіла керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності “1+1 медіа” Марина Гриценко. – Тому школярі, коли визначаються з майбутньою діяльністю, обмежено уявляють широту можливостей. У коміксі ми хотіли познайомити підлітків із різними професіями та розвінчати міф про те, що на телебачення можна потрапити тільки з великим досвідом роботи або корисними знайомствами».
На презентації коміксу 23 квітня в Київському палаці дітей та юнацтва представники медіагуртків разом із менторами з Вищої школи Media&Production говорили про те, як трансформуються професії вже в найближче десятиліття. Школярі, які брали участь в інтерактиві, однією з головних навичок професіоналів 2030 року назвали знання англійської та володіння IT-технологіями.
«Для багатьох школярів уже звичною стала практика екскурсій на виробництво для знайомства з професіями. А це той ексклюзивний випадок, коли не діти йдуть на телебачення, а телевиробництво йде до дітей. Це не тільки профорієнтація, а й розвиток критичного і системного мислення, а також уміння свідомо готуватися до свого майбутнього», – розповіла керівник прес-служби Київського палацу дітей та юнацтва Мирослава Забродська.