Уперше в історії смартфони обігнали десктопи за кількістю часу, який користувачі витрачають на взаємодію з інтернетом через ці пристрої. Водночас зростання кількості рекламних роликів для смартфонів становить 37,4%, а це майже 45% від усіх витрат на digital-рекламу. У 2017 році на рекламу для смартфонів було витрачено 1,17 млрд фунтів стерлінгів.
Як зазначають аналітики, відео стало важливою частиною реклами, спрямованою на користувачів смартфонів. Так, у 2017 році на рекламні відеоролики для мобільних телефонів, планшетів і комп’ютерів витратили 1,61 млрд фунтів стерлінгів. Однак ефективність рекламних відеоматеріалів поки не була доведена.
Витрати на рекламу в соціальних мережах за минулий рік також зросли майже на 40% до 2,39 млрд фунтів стерлінгів. 4/5 від усього бюджету витратили на рекламу під мобільні пристрої.
Нагадаємо, IAB, або Бюро інтерактивної реклами, – це рекламна бізнес-організація, яка проводить дослідження та надає юридичну підтримку індустрії digital-реклами.
Раніше ми писали про те, що минулого року витрати на телевізійну рекламу знизилися вперше за 8 років.