Обмежені релізи фільмів (таких як «Ферма “Мадбаунд”» і «Окча»), наданих Netflix для кінотеатрів, поставили стрімінговий сервіс у вигідніше становище порівняно з конкурентами.
І незважаючи на те що авторитетні діячі кіно не приймають фільми сервісу в свою «сім’ю» (нещодавно Стівен Спілберг сказав, що релізи Netflix схожі на телевізійні фільми, і він не вважає «що картини, які замовляються сервісами на кшталт Hulu і Netflix, потенційно гідні номінацій на “Оскар”»), компанію, схоже, цим не зупинити.
Зараз Netflix веде боротьбу з організаторами Каннського кінофестивалю через правило, що фільми з програми фестивалю матимуть право на початковий театральний реліз у Франції. А оскільки Netflix планує демонстрацію фільмів на своїй потокової платформі того ж дня, в який стартує театральний реліз, компанія бореться за право продати свій товар якомога швидше і якомога більшій кількості глядачів стрімінгового сервісу.
Купуючи власні кінотеатри, Netflix зможе підвищити престиж власних фільмів і шанси на отримання бажаних нагород. Однак чи захочуть глядачі купувати квитки в кінотеатрах на те, що вони можуть подивитися вдома за меншу ціну – вже інше питання.
Нагадаємо, за перший квартал 2018 року компанії Netflix вдалося заробити $3,7 мільярда, а кількість передплатників зросла не на очікувані 6,32 мільйона, а на 7,4 мільйона (загалом у стрімінгового сервісу на сьогодні 125 мільйонів передплатників). Ринкова вартість Netflix становить $146 млрд.