Метою дослідження було з’ясувати, наскільки Facebook виконує обіцянку «забезпечити більше осмислених взаємодій з контентом локальних видань». Марк Цукерберг на своїй офіційній сторінці в соціальній мережі повідомив про зміну алгоритму видачі постів від місцевих ЗМІ.
Як виявилося, Facebook не виконав свою обіцянку. Експертами Tow Center було встановлено, що загальний обсяг взаємодій читачів із постами локальних ЗМІ знизився на 56% з початку цього року.
Експерти обрали 13 видань, які брали участь у пілотному проекті Facebook Local News Subscription Accelerator (з просування новин локальних видань). Дані збирали за період з 1 січня 2016 року по 1 квітня 2018 року.
З’ясувалося, що до запровадження нового алгоритму кількість взаємодій з постами цих видань становила 211,3 на один пост. Після впровадження – ця цифра становить 153,5 взаємодії на один пост.
З 13 видань тільки у двох зросли ці показники – у Miamy Herald (+ 7%) і Philly.com (+ 38%). Зростання інтересу до другого видання не дивне, адже в лютому 2018 року місцева команда з американського футболу виграла Суперкубок.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про дослідження компанії NewsWhip, яка проаналізувала, як новий алгоритм Facebook вплинув на новинні публікації і видання загалом.