Австралійські рекламники Marvel придумали цікавий квест для шанувальників фільму: квитки були заховані за постерами «Месників», якими завішані всі вулиці. Тож, з одного боку, знайти сюрприз було не складно, адже постери Marvel – одна з тих речей, які впадають у вічі; до того ж, чимало шанувальників воліють мати принти з улюбленими героями дома та зривають їх. А з іншого, елемент гри нікуди не дівається.
Користувач Redit пише: «За постером на одній з автобусних зупинок я щойно знайшов квитки на нову частину «Месників».
Вуличний маркетинг (guerilla marketing), на відміну від звичного піару фільмів у соцмережах, залишається вельми креативним полем діяльності. Раніше ми розповідали, як на Берлінському кінофестивалі влаштували незвичайну лотерею з квитками на «Собачий острів» і рекламували фільми за допомогою плакатів у стилі «Трьох білбордів на кордоні Еббінг, Міссурі».