Джерела, наближені до компанії Apple, розповіли Bloomberg про запуск преміум-версії застосунку Apple News вже цього року. Очікується, що послуга коштуватиме $9,99 на місяць, тобто стільки ж, скільки коштувала передплата на Texture до того, як її викупила Apple.
Передбачається, що безкоштовна версія передплати буде збережена, адже Apple протягом багатьох років налаштовувала свій спосіб подання новин користувачам. Компанія, яка продала понад мільярд iPhone, сьогодні має сотні мільйонів передплатників, які вже отримують новини через застосунок Apple News. Поки список видань, доступних для преміальної передплати, не розголошується.
Тоді як великі постачальники контенту, такі як The New York Times і The Washington Post, успішно заробляють на своїх власних моделях передплати, більшість ЗМІ все ще залежать від рекламодавців, а деякі не гребують нічим заради прибутку, навіть створенням фейкових новин. Нещодавно про це сказав генеральний директор Apple Тім Кук.
Кук розкритикував нездатність соціальних мереж повідомляти користувачам про фальшиві новини. В телевізійному інтерв’ю Лестеру Холту на NBC він сказав: «Я не вважаю, що великою проблемою є фейкові статті від іноземних урядів. Я вважаю, що це лише 0,1% проблеми. Велика проблема полягає в тому, що деякі з цих інструментів застосовуються для поділу людей, маніпулювання людьми, отримання фейкових новин широким колом читачів і, таким чином, це впливає на їхнє мислення, що для мене є питанням номер один».
Ця заява голови компанії дає підстави вважати, що сьогодні якісна та достовірна інформація для Apple News є пріоритетною. І цілком можливо, що матеріали, доступні в застосунку, відповідатимуть цим стандартам.