Основним доходом газети раніше були реклама і заходи. Видання, яке прийшло в Європу в 2015 році в колаборації з німецькою Axel Springer, тепер представило можливість не простої передплати, а передплати рівня Pro.
Politico Europe найняла трьох аналітиків, які будуть проводити комплексний аналіз даних у ключових сферах, цікавих передплатникам Pro. Газета випускатиме опрацьовані дані у вигляді візуальних графіків і презентацій, які можна буде використовувати професіоналам з різних галузей.
Мета полягає в тому, щоб створити бібліотеку даних, які передплатники Pro можуть самі налаштовувати і завантажувати.
«Наша мета – зробити нас абсолютно незамінними», – сказав Нірві Шах, редактор Politico Pro в Європі.
Розробка продуктів за межами редакційних пакетів (стандартної передплати), створених його журналістами, є основою плану видавця.
«Є публікації в газеті, присвячені конкретним сферам, які ми висвітлюємо, наприклад, навколишнє середовище, – додав Шах. – Ми хочемо застосовувати DataPoint (дослідницький інструмент. – Ред.) як спосіб дати людям все, що їм потрібно, щоб виконувати свою роботу».
Зараз є тридцять презентацій DataPoint, які були випущені в Європі тиждень тому. За планом будуть створюватися три презентації на тиждень за темами: технології, сільське господарство і продовольство, енергетика і клімат, фінансові послуги, охорона здоров’я, транспорт, торгівля, Brexit тощо.
Зі слів видавця, передплата Pro обійдеться читачам в 7000 євро ($8700) на рік.