Кароліна Міланезі, головний аналітик маркетингової компанії Creative Strategies, і дослідницька група з технологій Techpinions вирішили опитати 1000 американців різної статі і віку на предмет того, що користувачі відчувають стосовно Facebook.
Звичайно, не варто виключати, що деякі респонденти могли заявити про видалення їхніх особистих сторінок, насправді їх не видаливши. Тим не менш, за результатами опитування, один із десяти американців відповів, що видалив свій акаунт. Причому 9% тих, що видалили, назвали головною причиною проблеми з конфіденційністю на тлі скандалу з Cambridge Analytica.
Як стверджує Кароліна Міланезі, 15% учасників опитування заявили, що Facebook не зможе відновити до себе довіру, оскільки компанія просто не готова перейти до чогось іншого.
«Звичайно, якби цей же настрій був і в інших країнах, 15% з 2 мільярдів користувачів це значна частина бази користувачів, які можуть зникнути», – каже Міланезі.
Як виявилося, 17% респондентів видалили застосунок Facebook зі своїх смартфонів, ще 11% сказали, що видалили його і на інших пристроях.
Також за результатами опитування вдалося встановити, що 28% опитаних ніколи не довіряли Facebook, 35% заявили, що вони будуть використовувати застосунок рідше, ніж раніше, а 31% змінили свої налаштування конфіденційності. 59% користувачів заявили, що вони не будуть цікавитися платним продуктом Facebook без реклами, про який побіжно згадували керівники компанії.