На вчорашньому засіданні Конгресу з питання витоку даних користувачів Facebook на Цукербергові, як то кажуть, обличчя не було. Мільярдер раз у раз тягнувся до склянки з водою, а його голос звучав так, ніби Марку доводилося докладати всіх зусиль, щоб здаватися впевненим.
Коли сенатор республіканської партії Орін Хетч запитав у глави Facebook, чи залишиться платформа «вільною», Цукерберг відповів: «Так, завжди буде безкоштовна версія Facebook».
Однак пізніше він уточнив, що компанія розмірковує про платну версію соціальної мережі, в якій не буде реклами, пояснивши це тим, що компанія вважає «модель рекламних оголошень» найбільш вдалою для Facebook.
Якщо про можливість появи платної версії говорять перші особи компанії, то це привід серйозно задуматися про перспективи розвитку соціальної мережі.
Нагадаємо, під час ток-шоу Today на каналі NBC Шеріл Сендберг (операційний директор Facebook) заявила, що в майбутньому у користувачів соціальної мережі з’явиться можливість відмовитися від реклами за окрему плату.
«Зараз у користувачів соцмережі немає можливості відмовитися від того, щоб дані з профілів потрапляли до рекламодавців. Це могло б стати платною послугою», – сказала Сендберг.
Однак поділ на платну і безкоштовну версію Facebook не обов’язково означає, що компанія не буде збирати особисту інформацію про користувачів. Це лише означає, що маркетологи не зможуть зорієнтувати рекламу на основі зібраних даних.
Коментуючи ситуацію з витоком інформації, Стів Возняк сказав USA Today: «Ви запитаєте себе якось: “Я дійсно плачу 1000 доларів на рік за сервіс Facebook, коли можу користуватися електронною поштою та іншими сайтами?” Існує безліч способів спілкування з людьми».
Наступний етап слухань у справі Facebook і Cambridge Analytica відбудеться сьогодні.