В офіційному блозі Facebook вийшла офіційна заява:
«Ми вважаємо, що дані про більш як 87 мільйонів користувачів Facebook, які в основному живуть у США, могла бути неналежним чином передані Cambridge Analytica».
На підставі зібраних даних дослідники давали оцінку політичним уподобанням користувачів соцмережі, яким згодом демонструвалася реклама, яка була орієнтована на їхні інтереси.
Однак британська політична консалтингова фірма Cambridge Analyticа не поспішає каятися і стверджує, що до неї потрапили дані не більш як 30 мільйонів користувачів Facebook.
Все о скандале вокруг Facebook (ОБНОВЛЯЕТСЯ)
Представники британської компанії повідомляють, що працювали в рамках контракту з чітко прописаними умовами.
«Cambridge Analytica отримала ліцензії на дані не більш як 30 мільйонів осіб із GSR (Global Science Research), як це чітко зазначено в нашому контракті з дослідницькою компанією, – повідомляють в організації. – Ми не отримали більше даних, ніж було заявлено».
Більш того, Cambridge Analytica стверджує, що жоден елемент даних не використовувався в роботі над президентськими виборами в 2016 році в США, коли агентство було найняте передвиборчим штабом Трампа.
Спір між консалтинговою компанією і соцмережею виник після публікації в газеті The New York Times. Вона повідомила, що Cambridge Analytica незаконно отримала особисті дані 50 мільйонів користувачів Facebook. Генеральний прокурор штату Массачусетс Мара Гелей повідомила про початок розслідування щодо керівництва обох компаній.