Якщо трансформувати популярний вислів Гіппократа під сьогоднішні реалії, то вийде приблизно така фраза: «Ти – те, що ти постиш». І з цим важко посперечатися.
Ось уже кілька років у соціальних медіа і в ЗМІ обговорюється питання фейкових новин і низькосортного контенту, яким буквально забитий інтернет. Цей контент постить, репостить, шерить і твітить величезна кількість користувачів. І знайти серед цього інформаційного сміття гідну уваги публікацію часом буває дуже складно.
Сьогодні Facebook, який зазнав нападок громадськості вже кілька місяців поспіль через витік особистих даних користувачів, впроваджує нову функцію. Якраз тоді, коли засновника соцмережі Марка Цукерберга хочуть прибрати з посади голови компанії.
Завдяки новій функції соцмережі кожен користувач зможе побачити більше інформації про людину, яка запостила в своєму профілі той чи той матеріал. Нова функція буде застосовуватися в основному до видань. Біля новини від видання з’явиться значок i, при натисканні на нього з’являтиметься блок з відповіддю з Вікіпедії (аналогічний блоку видачі в Google), де ви зможете дізнатися коротку інформацію про видання.
Під постом видання також будуть розташовані статті на схожі теми, так званий related content, і список людей, які поділилися цим постом у своєму профілі. Таким чином можна буде виявляти друзів, які діляться реальним контентом і тих, які поширюють фейкові новини.