Ось деякі цифри:
–Зі 100 найпопулярніших (за кількістю лайків, коментарів і перепостів) матеріалів 56 – новини (у т. ч. термінові новини і матеріали від традиційних новинних видань).
– Смерть Стівена Гокінга – найпопулярніша новина за період від початку року по 15 березня. Першим цю новину в Facebook опублікувало видання BBC. Публікація зібрала понад чотири мільйони (4 291 806) взаємодій. На другому місці зі значним відставанням – та ж новина, але від Guardian – 2 802 952 взаємодій.
– У топ-100 на 26-му місці опинився фейковий матеріал про грип, який зібрав 850 тисяч взаємодій у Facebook. І це найвище місце серед фейків у цьому топі.
–Нішеві і вірусні видання після змін у алгоритмі поводяться зовсім по-різному. Деякі закриваються (Little Things, Cooking Panda). Хтось робить ставку на електронну комерцію у соцмережах (PopSugar і High Snobiety).
– Порівняно з січнем 2017 року, цієї зими кількість коментарів під постами видань збільшилася на 11 відсотків.
– 92 із 100 найпопулярніших постів від брендованих сторінок і сторінок видань були в форматі відео. І лише один – трансляція Facebook Live.
– Найпопулярнішим за ступенем залучення виданням в Facebook стало NBC News (враховуються лайки, коментарі, репости та реакції).