У рекламних роликах і банерах працівники редакції висвітлюватимуть ключові цінності медіахолдингу Ligamedia – чесність, достовірність, незалежність, інноваційність і репутація.
В епоху фейкових новин і джинси дотримуватися всіх цих стандартів непросто, але портал прагне цього. Про це розповів генеральний директор Ligamedia Дмитро Бондаренко: «Ключове завдання – заявити, що за часів загальної маніпуляції громадською думкою, фейків, джинси, політичної пропаганди ми дуже серйозно ставимося до постійних цінностей компанії і завжди дотримуємося журналістських стандартів».
Рекламна кампанія запуститься в найбільших містах країни: в Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпропетровську. На вулицях міст будуть вивішені банери і сітілайти, а відеоматеріали зможуть побачити пасажири поїздів «Інтерсіті» і глядачі кінотеатрів Multiplex.