Минулого року, згідно зі звітом, вперше з 2009-го в США зменшилися витрати на ТВ-рекламу. У 2017 році американські рекламодавці витратили на 1,5% менше, ніж у 2016-му, знизивши таким чином показники до $70,2 мільярда. Очікується, що в 2018-му видатки мають впасти ще на 0,5%, а ще за рік – на 1%.
Компанія eMarketer також спрогнозувала, який відсоток від усіх видатків на рекламу за 2018 рік припаде на частку телевізійної. Частка ТВ-реклами становитиме до 32% всіх видатків на рекламу в США (для порівняння – у 2017 році це число становило 34%, а в 2016 – 37%).
Згідно з аналізом Zenith Optimedia, на рекламному ринку Великої Британії та Швеції частка онлайн-реклами становитиме 55%. У Zenith зазначають, що популярність digital стимулює зростання брендів.
Глобальний рекламний ринок має зрости на 4,6% цього року. Експерти пов’язують це з поліпшенням економік Китаю та Аргентини.
Рекламні доходи також зростуть за рахунок висвітлення зимових Олімпійських ігор, Чемпіонату світу з футболу і проміжних виборів у США.