«Гіперсексуальних медіа, які бомбардують людей щодня, стало на одну краплю менше, – поділилася досягненням правозахисниця. – Це дійсно має значення, особливо в культурі MeToo, в якій ми живемо: ми хочемо культуру, яка буде поважати жінок і підтримувати їх гідність».
NCOSE протягом декількох років намагалися заборонити публічний продаж Cosmopolitan, вважаючи його порнографічним. У 2015 році організація домоглася від двох великих американських торгових мереж – Hannaford Stores і Food Lion – відмови від публічної демонстрації журналу: тепер його розміщують за спеціальні непрозорі екрани.
З 1965 року американська версія Cosmopolitan, спочатку заснована як видання для всієї сім’ї, позиціонує себе як журнал для жінок і активно висвітлює теми сексу, моди і краси.
«Прибрати з полиць журнал, який читають тільки жінки, через неповагу до них… Ну ооокей…» – прокоментував в Twitter новину один з користувачів мережі.