Худа народилася і виросла в США, а після університету поїхала на батьківщину в ОАЕ. Там Каттан, будучи одержимим мейкапоголіком, вирішила пов’язати своє життя з візажем і почала створювати туторіали для YouTube. Сьогодні візажист і власниця власної лінії косметики є однією з найвпливовіших makeup-артистів в світі.
Каттан не зізнається в тому, чи отримує вона гроші за пости з роботами інших візажистів і вказівку їх нікнеймів. Але про один випадок з рекламою вона розповіла журналісту Entrepreneur.
«Одного разу мені запропонували за 185 000 доларів зробити пост в моєму Instagram, і я майже погодилася, так як мені подобався продукт», – розповіла Худа.
Напередодні публікації блогеру повідомили: в пості потрібно буде написати, що це реклама, а також залишити відповідний хештег #ad.
«Я просто не змогла цього зробити, – зізналася Каттан. – Я дивилася на цю машину, яку готова була купити, але відмовилася від неї. Мені і моєму чоловікові було боляче відмовлятися від цього, тому що це були великі гроші. Я знала, що читачі будуть ідентифікувати цей пост як рекламу, і мені від цього було некомфортно. Я подумала про Опру. Я подумала: стала б Опра робити це? Ні, не стала б. На щастя, мій чоловік підтримує нашу сім’ю у фінансовому плані, тому нам це і не потрібно».
Нагадаємо, візажист і beauty-блогер Худа Каттан прославилася завдяки відеоуроку макіяжу в YouTube та іменній лінії косметики Huda Beauty. Зараз на її профіль в Instagram підписані більше 24 мільйонів осіб. Подейкують, що рекламні пости на сторінці Худи обходяться в 14 тисяч доларів.