Голоси людей з синдромом Дауна лунають із кожним роком усе гучніше. Ці люди здатні адаптуватися в соціумі, але потребують підтримки з боку благодійних організацій та держави.
Команда «1+1 медіа» вже вчетверте бере участь у щорічному флешмобі Lots of Socks, під час якого потрібно продавати шкарпетки. Кошти, виручені від продажу шкарпеток, передаються спеціальному фонду. Цього року за прилавками магазинчиків були топ-менеджери компанії. Вони розділилися на п’ять груп по три людини і продавали шкарпетки працівникам і гостям офісу.
Минулого року завдяки зусиллям команди «1+1» вдалося зібрати 35 475 гривень. Ця сума виявилася рекордною для України.
«Сьогодні в офісі 1+1 media, незважаючи на погоду за вікном – спекотно. Уже не перший рік активно підтримуємо міжнародний флешмоб – 21 березня Міжнародний день людей із синдромом Дауна. Топ-менеджери продають різнокольорові шкарпетки, працівники та гості офісу купують їх і викладають фото в соцмережі. Гроші від виручки направимо на освітні програми для дітей з таким синдромом. Приєднуйтеся до флешмобу й ви. Не сьогодні, так наступного року. Всім добра», – написала вчора в Facebook Ганна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 media.
Цього року благодійні магазини зі шкарпетками працювали в офісі компанії з 9:00 до 14:00. Топ-менеджерам вдалося зібрати 66 191 гривню, при тому, що одна пара шкарпеток коштувала 21 гривню. Ця цифра не випадкова – у людей з синдромом Дауна 21 пара хромосом. Цим же пояснюється і вибір дати – 21-й день березня.
Виручені від продажу гроші передають до фонду розвитку людей із синдромом Дауна, при якому працює центр розвитку дітей. Педагоги центру допомагають їм адаптуватися до нормального життя.
«Суть акції не просто в продажу шкарпеток, – каже Марина Гриценко, керівник відділу корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media. – Мета в тому, щоб залучити працівників до процесу. Вони бачать за прилавком топ-менеджерів своєї компанії і розуміють, що питання, яке порушує цей флешмоб, по-справжньому важливе».
Збір коштів і торги відбувалися в компанії дуже весело – кожна команда вигадувала свої «фішки». Хтось зазивав покупців акціями (купи 2 пари шкарпеток – третю отримай в подарунок), а хтось маніпулював аудиторією за допомогою зірок каналу. Так, минулого року Юлія Жмакіна, продюсер «Сніданку», приваблювала гостей ведучими ранкової передачі, продаючи разом зі шкарпетками автографи Руслана Сенічкіна.
«Ми співробітникам працівникам ідею того, що благодійність має приносити радість», – коментує Марина Гриценко.
Цього року флешмоб був ще більш «просунутим» – співробітники компанії могли розраховуватися не тільки готівкою, а й за допомогою електронного пропуску в офіс «1+1».
Також
цієї середи в прямому ефірі «Сніданку з 1+1» порушувалися питання людей з синдромом Дауна. Наприклад, серед гостей програми була дівчина, яка працює в супермаркеті та намагається жити звичайним життям.
Нагадаємо, за статистикою, частота народження дітей з синдромом Дауна – 1 на 800. Синдром Дауна трапляється у всіх етнічних групах.