Медіакомпанія StarLightMedia, спільно з Київстар та технологічним партнером Adtеlligent впровадили інновацію для показу реклами цільовій аудиторії. Проект дозволяє розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відео реклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора Київстар. Про це повідомляє пресслужба StarLightMedia.
“Ми намагаємося пропонувати максимально ефективні рішення для рекламодавців, адже для медіагрупи StarLightMedia інноваційність – один із напрямів розвитку. Як учасники ринку ми не стоїмо на місці та постійно прагнемо покращувати свої послуги”, – розповідає Микола Фаєнгольд, директор дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.
Наразі доступний високоймовірний таргетинг реклами за статтю та віком – це перший крок розвитку проекту, повідомляє пресслужба медіагрупи. Надалі планується розширення характеристик для таргетингу. Десятки алгоритмів для побудови знеособлених профілів потенційних клієнтів вже розробляються командою фахівців Київстар. Вони дозволяють з дуже високою ймовірністю передбачати додаткові характеристики користувача інтернету з урахуванням результатів математичних моделей Київстар.
“Ми не один рік йшли до цього. Майже те, що може робити найбільший світовий гравець – Google – доступно відтепер і на нашій рекламній діджитал платформі, але з використанням результатів математичних алгоритмів, моделей. Лише за цей рік ми розпочали проект з Київстар та не збираємося зупинятися. Даний проект дозволить зробити наші рекламні банерні та відео-кампанії більш затребуваними для рекламодавця, а рекламу більш цікавою для користувача”, – вважає Світлана Могилевська, CIO дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.
“У Київстар найбільша база абонентів в Україні – майже 26 млн користувачів мобільного зв’язку та інтернету. Аналіз звичок споживання телеком-послуг і є базис для побудови аналітичних моделей з використанням Big Data, – коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Київстар”. – Аналіз величезних масивів знеособлених даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу. За допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію і її потреби, грамотніше побудувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування, запустити ефективну рекламну кампанію”.
“Інновації – це основа компанії Adtelligent, разом з StarLightMedia та Київстар у нас є відмінна можливість вибудувати новий ринок онлайн реклами в Україні. Об’єднавши знеособленні дані від Київстар і досвід розміщення реклами StarLightMedia з нашими технологіями, ми допоможемо бізнесу і брендам домогтися нових можливостей для споживачів. Це те, до чого прагне ринок, і разом ми готові його задовольнити”, – Юрій Горохов, CTO Adtelligent Inc.
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!