Сьогоднішні герої інтерв’ю – Максим Кривицький, Володимир Завадюк, Майя Двалішвілі, Ольга Слонь і Акім Галімов.
Максим Кривицький, генеральний продюсер телеканалу «1+1», директор телевізійного бізнесу, про плани «1+1» в новому сезоні та кампанію до 25-річчя «1+1».
“Для мене телеканал «1+1» – це прекрасний світ, який створює команда неймовірних професіоналів. «1+1» – це найуспішніші серіали, «1+1» – це найкрутіші новини та найрейтинговіше ранкове шоу, «1+1» – це найкреативніші великі розважальні проєкти, «1+1» – це найталановитіші люди поруч.
Ми постійно намагаємося створювати щось нове, дивувати глядача та вражати медіаринок – і це у нас виходить дуже добре. Розуміємо, де є точки росту і що робити, аби завтра стати успішнішими, ніж сьогодні.
Мені пощастило бути частинкою цього великого світу, чим я безмежно пишаюся. Приємно йти пліч-о-пліч з людьми, яким не байдуже, у яких горять очі та які є справжньою командою мрії.
Новий осінній сезон, який стартував наприкінці серпня, приємно вражає показниками. «Танці з зірками» стартували з хорошими цифрами – 19-20% за аудиторією 18-50+, вже 3 жовтня відбулася прем’єра нового шоу «Маскарад», і маємо справді сенсаційні показники: частка телеперегляду склала 17,6%, рейтинг — 4,8%, загалом програму переглянуло майже 4 млн людей! Проєкт став найкращою програмою тижня на «1+1» за рейтингом за аудиторією 18-54 (50+). Окрім того, 3 жовтня «1+1» посів перше місце серед інших телеканалів (за аудиторією 18-54 (50+) із рейтингом 1,2% та часткою 10,0%).
Вже дуже скоро на глядачів чекають прем’єри других сезонів улюблених серіалів: «СидорЕнки-СидОренки. Ремонт стосунків» та «Великі вуйки. Вдома краще».
До 25-річчя «1+1» ми оновили дизайн телеканалу – і вже отримуємо чимало позитивних відгуків про нову картинку. Команда Наталії Вовк та Миколи Алтухова дуже постаралася, це відчувається. Оновилася також студія ТСН, і таких масштабів немає в жодного іншого українського телеканалу. Крім цього, під час карантину ми відпрацювали нову технологію виробництва великих розважальних шоу. Ті елементи, що використовувалися у діджитальному фіналі «Голосу країни-10», ми тепер використовуємо у «Танцях з зірками» та у проєкті «Маскарад». І це оцінили не лише глядачі, а й правовласники форматів.
Попереду – нові горизонти та виклики, які ми прийматимемо з новими силами. Бажаю нам успіхів!”
Володимир Завадюк, керівник департаменту Big Entertainment Shows, про нове шоу «Маскарад», інноваційні підходи у створенні проєктів та ТБ через 10 років
“Big Entertainment Shows «1+1» – це велика команда абсолютно різних людей. У нас присутня справжня синергія поколінь, що надихає. Кожен член команди доповнює проєкти своїми ідеями, ми до цього завжди відкриті. Вдячний всім людям, з якими колись працював на «Плюсах», та з якими працюю зараз. Це безцінний досвід!
Головний двигун нашої команди – вміння ризикувати. Нас не лякають виклики, а, навпаки, – приваблюють. Саме тому ми досі «на плаву». Ще в дитинстві я фанатів від того, що роблять «Плюси». Дивився абсолютно всі програми: від «Без Табу» до ТСН. Уявляв, як колись працюватиму на телебаченні. А коли в ефір вийшли перші «Танці з зірками», я навчався у медичному університеті, проте вже починав свій шлях на ТБ. Навіть не мріяв, що сам буду працювати над таким вибуховим проєктом.
Час розробки та впровадження ідей залежить від специфіки програми. Наприклад, наше нове шоу «Маскарад» ми готували у доволі стислі терміни. Проте це стало для нас новим викликом, ми впорались і все встигли. Цей проєкт вражає своєю сміливістю, подібного на українському ТБ ніколи не було. Ми використали багато нових та унікальних рішень, які стосуються постановки номерів, костюмів і навіть діалогів наших зірок. Крім того, на сцені вперше з’явилася наша давня мрія – віртуальний ведучий Лайк, який разом з Юрієм Горбуновим веде шоу. Думаю, що у майбутньому подібних експериментів ставатиме більше. Приємно бути першопрохідцями у цьому напрямку.
Думаю, що у найближчі 10 років телебачення буде розвиватися на різних платформах. Ми зараз живемо в епоху злиття Digital та лінійного телебачення. Стане максимально багато доповненої реальності, завдяки чому кожен глядач зможе зануритися у шоу, не виходячи з дому, і стати частиною того чи іншого проєкту”.
Майя Двалішвілі, стар-продюсер, про зірок у найпопулярніших проєктах «Плюсів», переговори та стажування у стар-команді Big Entertainment Shows.
“Мені завжди здається, що процес залучення найпопулярніших зірок у наші проєкти відбувається сам собою, проте це далеко не так. Переконана, що найвідоміші особистості обирають плюсівські шоу завдяки нашій відповідності двом основним критеріям – рейтинговості проєктів, які ми створюємо, та нашому підходу до зірок. Артистам важливо розуміти, з якою командою вони будуть працювати. Адже, якщо раптом щось піде не так, їм потрібно відчувати підтримку, а не тиск з боку.
Варто зіркам хоча б один раз потрапити на наш майданчик – і вони вже не захочуть його покидати. У такі моменти в дію вступає «сарафанне радіо», вони починають ділитися своїми враженнями з колегами по цеху, і нам це неабияк допомагає.
Коли у рамках проєкту «Голос країни» ми розпочинали співпрацю з Іваном Дорном, мені всі довкола говорили, що з ним буде непросто, що він постійно буде запізнюватися, і так далі. Проте він виявився «золотим» хлопчиком. Усе залежить від ставлення до людини. Якось він мені сказав, що погодився брати участь у шоу лише тому, що я сказала, що у нас класно (сміється).
Перевагою нашої команди є вміння вести переговори з артистами – це основа моєї роботи та роботи мого відділу. Розмовляти та вміти керувати собою у нашій професії дуже важливо. Звісно, інколи трапляються випадки, коли доводиться вести тривалий діалог із зіркою. Але це радше виняток, оскільки абсолютна більшість знаменитостей мріє потрапити у проєкти «Плюсів». І хоч такі випадки поодинокі, проте запам’ятовуються на все життя. Спочатку рекордсменом у найдовших переговорах за всю історію наших проєктів був Іван Дорн. Його доводилось вмовляти протягом 8 місяців, проте Олегу Виннику вдалося побити цей рекорд. З ним ми вели комунікацію декілька років. Запрошували на «Танці з зірками» ще у 2019 році. Для цього зробили все можливе і неможливе, проте, на жаль, наші графіки не збіглися. Цьогоріч умовити його було теж дуже складно, але за стільки років ми вже чудово вивчили одне одного. Здається, що він потрапив у безвихідну ситуацію та погодився, щоб ми більше не телефонували йому (сміється).
«Голос країни» та «Танці з зірками» – абсолютно різні за зірковою наповненістю проєкти. У шоу «Голос країни» є більше можливостей для того, аби відчути себе зіркою. У цьому проєкті, крім учасників, завжди дивують тренери. Вони дійсно працюють із підопічними своїх команд, обмінюючись з ними досвідом. У «Танцях з зірками» акцент із зірковості зміщується на постійну роботу над новими хореографічними постановками. За 4 роки роботи над цим проєктом перед стартом сезону чула безліч розповідей від зіркових учасників, що вони не хочуть брати участь у шоу. У такі моменти завжди пропоную їм просто почати. Вивчивши лише один танець, їм вдається зануритися в атмосферу проєкту. Після цього їх вже неможливо витягнути з павільйону, у репетиційних залах вони займаються цілодобово, аби щонеділі у прямому ефірі вражати глядачів. Наприклад, напередодні сьомого ефіру близько опівночі учасники надсилали мені свої світлини з репетиційних баз. Тішусь їхньою самовіддачею, це неабияк надихає!
Відбір у стар-команду – окрема історія, про яку вже складають легенди. Наприклад, перед стартом проєкту «Танці з зірками» я влаштовую велику, відкриту співбесіду, на яку приходять студенти Вищої Школи Media & Production та представники різних університетів. Розмовляю абсолютно з кожним та відразу аналізую комунікативні навички. Крім того, всіх кандидатів занурюю у стресову ситуацію, адже на майданчику може трапитися різне. Найстійкіші залишаються з нами. З відібраними стар-менеджерами проводжу дуже багато часу, менторю їх та проводжу заняття з емоційного інтелекту стосовно переговорів. Кожну складну ситуацію ми розбираємо разом та спільно шукаємо правильне рішення.
«1+1» – місце, де я проводжу значну частину свого життя. Канал відрізняється серед інших унікальним підходом до створення проєктів. «Плюси» завжди готові до нововведень, і це не може не подобатися глядачам”.
Ольга Слонь, керівник управління стилю 1+1 media, про унікальний стиль для зірок, створення образів для проєкту «Маскарад» та команду професіоналів.
“Ведучим телеканалу «1+1», учасникам Big Entertainment Shows та нашим зірковим колегам щоразу вдається вражати своїм зовнішнім виглядом, оскільки наша команда – справжні професіонали своєї справи, які завжди все роблять влучно та якісно. Ніколи не пишаюсь створеними образами, а пишаюсь людьми, які над ними працювали. Наприклад, в основний склад команди, яка створює вбрання для учасників проєкту «Танці з зірками», входить 5-6 людей. А сказати, яка чисельність команди, що працює в різних ательє та недосипає ночами, аби за короткий термін повністю створити образи для щонедільного прямого ефіру цього проєкту, чесно кажучи, дуже важко.
3 жовтня відбулася прем’єра шоу «Маскарад», у якому зірки українського шоу-бізнесу з’являються у неймовірних костюмах, а зіркові команди намагаються вгадати, хто ховається за фантастичним образом. Над одним костюмом працювала команда технологів, стилістів, кравців, адже на 100% це все ручна робота. Ми використовували величезну кількість різних фактур: шкіру, шовк, пір’я, квіти, камені. Все це заради того, щоб подарувати глядачам відчуття справжнього дива та свята, аби вони забували всі проблеми і дивувались, як діти.
Пишаємось тим, що за такий короткий термін нам вдалося реалізувати проєкт у тій якості, у якій ви бачите його на екранах. Ми відразу визначились з тим, що це будуть справжні артоб’єкти. Збирались та влаштовували продуктивний brainstorm. Усі ділились своїми ідеями та працювали на спільний результат. У такі моменти я завжди намагаюсь почути свою команду – від художників з костюмів до асистентів, від режисерів до продюсерів. Все важливо, коли такий термін та з таким завданням.
Цьогоріч телеканал «1+1» святкує 25 років в ефірі, й сказати, яким він буде через чверть століття, непросто. Зараз все дуже швидко змінюється, потрібно приймати виклики та пристосовуватися під вимоги часу. Сподіваюсь, що «1+1» залишиться інформативним, сімейним, наповненим коханням та Big Entertainment Shows, що вражають, каналом, яким він є (усміхається).
Акім Галімов, керівник Управління перспективних розробок та публіцистики, про створення історичних фільмів, підготовку до фільмування та знакові проєкти для всієї України
“Ми з командою вже п’ятий рік займаємося створенням історичних фільмів. З одного боку, це велика відповідальність, а з іншого – дуже кропітка робота. Зазвичай перед тим, як сісти за написання сценплану, ми проводимо по 4-5 місяців в архівах, їздимо музеями, палацами, церквами. Лише після того напрямок, що ми обрали для фільму, формулюється у конкретну тему.
Наша команда насправді невелика. Руслан Шаріпов – сценарист, дослідник історії та мій друг, з яким ми пройшли й вогонь, і воду. Він у нас головний з пошуку інформації, фактів, їхнього аналізу та систематизації. Без нього ці фільми були б неможливими. Даша Саричева – режисерка-постановниця, наша зірка, що перетворює іноді зовсім нецікавий для загалу набір фактів у захопливий детектив. Володя Андріюк, виконавчий продюсер, – це кістяк команди. Решту людей ми залучаємо відповідно до потреб проєкту вже на етапі фільмування. Іноді команда може складатися з 30-40 людей.
Пишаюся тим, що проєкт «Україна. Повернення своєї історії» став знаковим для країни та вже перетворився у цілий рух. Завдяки фактам, що ми показали, багато людей переусвідомили наше минуле, а відтак це вплинуло на майбутнє.
Однією з найяскравіших згадок для мене є момент, коли під час фільмування ми лізли на дзвіницю в Оренбурзі, щоб побачити обличчя Івана Мазепи на ній. Цей дзвін був вивезений, а гетьман стертий з історії. Його зовнішність була таємницею 300 років. Я досі пам’ятаю ці неймовірні емоції, коли вдалося зробити фото і подивитися, який вигляд мав Мазепа. Це було дуже сильно.
Для мене канал «1+1» – це феномен, що змінює країну. Важко прогнозувати, що буде за чверть століття, але я сподіваюся, що «1+1» залишиться яскравим трендсеттером. Успіхів нам!”
Читайте також:
Як зароджувався «1+1»
Про роботу, плани та досягнення «1+1» у рамках спецпроєкту «25 років Ти не один», присвяченого ювілею телеканалу
12 вересня відбудеться прем’єра фільму «1+1. 25 років ти не один»
Телеканалу «1+1» виповнилося 25 років
Фото: «1+1»
Підписуйтеся на «Телекритику» у Telegram та Facebook!