3 вересня 1995 року в ефірі УТ-1 вперше ведуча Людмила Клепакова промовила: «Вітаємо вас! В ефірі – «Студія 1+1». Саме цей день вважають початком телеканалу «1+1».
Про те, чим вражав і надихав канал, про плани, у чому головний секрет успіху команди, що творить «плюси» – розкажемо у рамках спецпроєкту «25 років Ти не один».
Героями ексклюзивних інтерв’ю до ювілею каналу стали: Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу “1+1”; Ольга Гудзь, керівниця управління PR телеканалу “1+1”; Микола Алтухов, керівник відділу дизайну телеканалу “1+1”; Еліна Гамєєва, креативна директорка відділу промо телеканалу “1+1” та Сергій Могилевський, брендвойс телеканалу “1+1” і продюсер з творчих питань.
Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу “1+1”, про команду, знакові проєкти, побудову бренду “1+1” та випробовування карантином.
Команда маркетингу “1+1” займається розробкою маркетингової стратегії та її реалізацією, включно зі створенням та втіленням у життя креативу на всіх платформах просування. Керівниця команди бренд-менеджерів та медіапланування Анна Лавриненко, креативна директорка відділу промо Еліна Гамєєва, під керівництвом якої – кріейтори та режисери зі своїми наставниками, зокрема, головні режисери: Роксолана Кравчук, Микола Спічак, Сергій Кочетов; продюсери промопроєктів на чолі з Олексієм Вовком; керівниця напрямку трафік-менеджерів Юля Кузьменко, дизайнери, під керівництвом Колі Алтухова; група звуку на чолі з Андрієм Барбою. Усі – неймовірно талановиті, дружні, готові до постійного самовдосконалення та заряджені на результат!
За період роботи кожного з нас на каналі було створено чимало крутих промокампаній для серіалів, проєктів студії «Квартал 95», реаліті, художніх фільмів українського виробництва, улюблених шоу – «Голос країни», «Танці з зірками», «Світ навиворіт» та багатьох інших, проте 2020 рік став особливим. Промо до 25-річчя каналу та проєкту «Танці з зірками» ми знімали в умовах карантину, що стало для нас справжнім викликом. Неодноразово переносились дати фільмування, а вся підготовка проходила в онлайн-режимі, тож організувати процес було непросто. Охоплювали дуже дивні та бентежні відчуття, коли ти йдеш майданчиком, а довкола рахують кількість людей, всі носять маски та рукавички, коли на вулиці температура +30. Здавалось, що ми герої фантастичного фільму про майбутнє, який переглядали у дитинстві. Попри все, усі виклики ми успішно здолали: святкові промо потрапили в ефір, Digital та зовнішню рекламу, а перший випуск «Танців з зірками» зібрав частку 19,5 за аудиторією 18-54 (50+), з чим я вітаю усіх причетних!
Пам’ятаю часи, коли ефірний анонс на свій розсуд робив сам режисер, не було стратегії просування проєкту та розуміння аудиторії. Він сам вигадував ідею, знімав чи монтував ролик, підбирав музику, зводив звук, перевіряв технічні параметри та віддавав матеріали в ефір. Зараз це злагоджена робота величезної команди, найкращої у своєму роді.
Нині ми продовжуємо активно працювати над розвитком бренду “1+1”. Це історія не одного року, а гра на перспективу. Це ретельна та системна робота, до якої залучено багато різних людей. У “1+1”, до речі, найвпізнаваніші музичний джинґл та слоган каналу. І ми цим пишаємося!
Через 5-10-15 років бачу канал динамічним, сучасним, найкрасивішим, найзручнішим та з найталановитішою командою – сім’єю “1+1”!
Ольга Гудзь, керівниця управління PR телеканалу “1+1”, про завдання команди, виклики сучасного телебачення, роботу з високотехнологічними продуктами та приголомшливі PR-кейси.
Сьогодні команда управління PR “1+1” – це три напрямки: відділ просування зірок, відділ просування інформаційно-розважальних проєктів та Digital. SMM. За них відповідальні наші сильні менеджери – Люда Міхно, Марина Мельничук, Світлана Тищенко і їхні команди. Окрім того, що це справжні професіонали, з ними ще й легко і надійно, у нас вже напрацьований чіткий ритм роботи та ми розуміємо одне одного з півслова.
Пишаюся тим, який великий обсяг роботи виконує кожен щодня, адже ми перші серед телеканалів за всіма з озвучених напрямків. Зокрема, у нас найбільше охоплення за публікаціями, найвідоміші ведучі та найбільш розвинені соцмережі. Якщо говорити про конкретні кейси, цієї весни, у період карантину, ми буквально за лічені дні реалізували благодійний марафон «Ти не один», який мав на меті збір коштів для допомоги медикам у боротьбі з COVID-19. Частина марафону була реалізована ефірно, частина – позаефірною кампанією, що дозволило нам зібрати понад 2,5 млн грн. Ми зв’язалися з лікарнями України, дізналися історії лікарів, які рятують життя хворих на COVID-19, та розповіли про них у публікаціях і соцмережах.
Наше завдання – надалі утримувати лідерство на ринку за всіма показниками та створювати найбільш яскраві PR-кампанії, про які говоритиме вся країна та які отримуватимуть професійні нагороди. Також зараз додався і новий виклик – ми працюємо над тим, щоб наші соцмережі були не лише найбільшими за охопленнями, але й ефективно та доречно «монетизовані».
Ми маємо справу з усіма ефірними продуктами каналу, а їх за час моєї роботи на «Плюсах» було багато. Це і «перезавантаження» «Голосу країни», і повернення легендарних «Танців із зірками» з нашим #танціззіркамиchallenge, який заполонив соцмережі, і святкування 20 років ТСН, і підтримка документального циклу «Україна. Повернення своєї історії», і наші серіали. Зараз працюємо над проєктом «Маскарад», який вийде на «1+1» цієї осені. Наприклад, ми влаштували прогулянки містом наших дивовижних персонажів – «Дракоша» гуляв у Володимирському парку і катався на гойдалці, «Стрекоза» пила каву у центрі міста та ходила на шопінг, і все це перетворилося на онлайн-гру. І водночас цієї осені ми знайомимо глядачів з новою студією ТСН та кардинально новим образом Алли Мазур.
Робота на каналі – це калейдоскоп проєктів і емоцій, людей, які надихають. І я ніколи від цього не втомлююсь.
Бажаю “1+1” й надалі задавати тренди, бути сміливим та шляхетним, залишатися з глядачем на одній хвилі та купатися в його любові.
Микола Алтухов, керівник відділу дизайну телеканалу “1+1”, про новий «одяг» “1+1”, створення контенту, який бачать усі, та інноваційні підходи в роботі.
Команда, яка відповідає за дизайн “1+1”, – це 20 крутих профі. Найбільший з напрямків, над яким ми працюємо, – оформлення проєктів. Зокрема, створення «одягу» для програм каналу та наших Big Shows, open titles для серіальних продуктів, сезонних промокампаній, комерційних проявів – від етапу креативу до виробництва. Крім цього, ми займаємося і супервайзінгом під час фільмування. Роботи дуууже багато. Другий напрямок – це щоденне анонсування. Наша команда підтримує щоденний ефір, створює пакування для анонсів програм, виготовляє плашки для продуктів каналу. Коли запускається сезон, у нас дуже спекотно (усміхається). Третє – це off air, тобто вся позаефірна графіка каналу. Це зовнішні друковані кампанії, вся представницька продукція каналу, мерчендайзинг, розробка лого для продуктів каналу. Крім каналу “1+1”, команда займається створенням дизайнів для холдингу 1+1 media, а це важливий репутаційний напрямок. Четверте – це напрямок постпродакшену і VFX. Назва говорить сама за себе. Якщо коротко, то це супервайзінг під час фільмування. Наприклад, подальша інтеграція об’єктів у сцену, складні симуляції частинок і динаміки, кеінг хромакея.
У порівнянні з минулими роками, кількість роботи та викликів, які на нас чекали, різко зросла. Ми зробили ребрендинг каналу “1+1”, для ТСН, 1+1 media та Вищої Школи Media&Production. Запустили кілька Big Shows з оновленим «одягом», розробили стилістику для багатьох іміджевих проєктів групи. Це дуже великі обсяги роботи, які ми виконали у стислі терміни, ще й в умовах карантину, коли більшість колективу працює віддалено. Якщо порівнювати в цифрах, то, наприклад, за січень-серпень 2019 року ми виконали 740 завдань, а за аналогічний період у 2020 – 1443 завдання.
Є чимало проєктів та інноваційних підходів, якими я пишаюся. Наприклад, для промокампанії 25-річчя “1+1” ми ризикнули й першими в Україні знімали в кімнаті з екранами для симуляції віртуальних локацій, використовуючи технологію Unreal Engine + Follower. Це був дуже цікавий досвід.
Важливою подією для нас усіх став ребрендинг “1+1” з нагоди ювілею. В основі концепту лежить «безшовнiсть» і «багатошаровість» нашого контенту.
Для глядача це виглядає як постійне переміщення ефіром через різні нашi продукти та жанри. Сприяє цьому і «плюсик» з лого, який став навігатором ефіру і допомагає зчитувати потрібну та важливу для глядача інформацію.
Також ми придумали динамічні фони, які складаються з літер, та автоматично генеруються з назви продукту. Це дозволяє нам постійно оновлюватися.
Загалом дизайн став динамічнішим і сучаснішим, зрозумілішим і зручнішим для глядача.
“1+1” для мене це, перш за все, можливість розвиватися, робити класний продукт, який бачать усі, можливість конкурувати на ринку. Це найкрутіший і найпрофесійніший колектив, яким я пишаюся. Дякую кожному члену нашої команди та спасибі Наталії Вовк, яка є для нас усіх справжнім наставником.
Еліна Гамєєва, креативна директорка відділу промо, про процес генерування ідей, підготовку до фільмування та катарсис після його завершення.
Я прийшла на “1+1” зовсім маленькою, але дуже сміливою дівчинкою. Пишаюся, що саме “Плюси” допомогли мені стати молодою креативною директоркою, яка може втілювати свої ідеї та постійно вчитися новому.
Маю кілька улюблених проєктів за останній час – це наша новорічна кампанія, яка вийшла теплою, затишною і несхожою на попередні. Але, безумовно, кампанія до 25-річчя каналу – це велика гордість, у першу чергу, за команду. Всі робочі процеси вирішувалися в умовах карантину. Підтримувати дух креативу в ZOOMi – складний процес, особливо на етапах доопрацювання, внесення коментарів і правок. І, звичайно, саме фільмування з використанням нової для України технології – теж серйозний челендж. Це був великий виклик на всіх етапах, з яким ми впоралися на відмінно, і я вдячна кожному, хто стояв за цією великою красивою роботою.
Найчастіше роботу над масштабними проєктами ми розбиваємо на кілька етапів, щоб у розробці креативу взяло участь якомога більше людей.
Коли ми працюємо над великим запуском, у креативі може брати участь практично весь відділ: копірайтери, режисери, дизайнери й навіть бренд-менеджери, тому що класна ідея може народитися у кого завгодно. Головне, щоб було кому її підхопити та розвинути. Ми проводимо брейншторм команд, іноді для цього виїжджаємо з офісу, креативимо на природі та в невимушеній атмосфері – це завжди запорука гарної та свіжої ідеї.
Далі команди детально працюють над ідеями, які «вижили», а після фінального визначення єдиного концепту над реалізацією ідеї працює команда, яка її запропонувала.
Улюблений етап в роботі – звісно, фільмування. Коли на світанку ти їдеш у павільйон і розумієш, що сьогодні день Х і сьогодні вирішиться все. Це така есенція всієї підготовки, коли проблеми та питання потрібно розв’язувати ще швидше і ще впевненіше, у шаленому темпі. Я сприймаю фільмування, як літній табір, коли ти швидко проживаєш маленьке життя. І, безумовно, завершення кожного фільмування – це момент катарсису. Ти повертаєшся додому, часто на наступному світанку, спустошений, але дуже щасливий. А завтра монтаж – і все починається заново.
Сергій Могилевський, брендвойс телеканалу “1+1” та продюсер з творчих питань, про проєкти, які дивують весь світ, важливість емоцій та про те, чому жоден інший канал не може зрівнятися з “1+1”.
Моя команда на «Плюсах» займається дубляжем та адаптацією контенту, а це близько 300 професіоналів. Увесь іншомовний продукт, який закуповує компанія, проходить через нас. Крім цього, ми забезпечуємо музичний супровід «Голосу країни», «Танців з зірками», «Маскараду» тощо. Так, на прямому ефірі «Голосу країни» працює оркестр з 20 людей і хор, які в тандемі створюють неймовірне звучання.
Крім цього, вже протягом кількох років я є брендвойсом “1+1”. Іноді колеги жартома кажуть, що мій голос знає кожен другий українець, проте я залишаюся непублічною особою. Соціальні мережі, інтерв’ю та публічна діяльність – не про мене, я хочу залишатися у тіні та просто виконувати свою роботу.
На «Плюси» я прийшов 12 років тому, і за цей час усі процеси, підхід до реалізації ідей та ухвалення рішень кардинально змінилися. Звісно, на краще.
Ще 6 років тому ми не мали великого офісу, який міг би зібрати всю команду. Якщо потрібно було розв’язувати питання з колегами з інших відділів, – доводилося об’їхати пів міста, щоб провести зустріч, і витратити на це купу часу. Зараз все інакше. Зміни торкнулися і команди – до нас прийшло багато крутих молодих фахівців, з новим поглядом на креатив і цінними ідеями. Це допомагає нам постійно вражати та бути №1 на ринку!
“1+1” завжди був і залишається каналом, який стрімко розвивається та йде в ногу з часом. Понизити свій творчий потенціал – ніколи! Особливо це стосується Big Shows, у напрямку інтертейменту нам взагалі немає рівних. Жоден інший канал не може змагатися з «Плюсами» у технічному, технологічному та ідейному планах. Ми тримаємо дуже високий рівень не тільки в Україні, але й за кордоном. Колеги з інших країн часто дивуються, як нам вдається видавати такий якісний продукт і щоразу знаходити нові підходи та «фішки».
Інша важлива складова – емоції, які ми даруємо глядачу. Це в нашій справі найголовніше. Якщо людина заплакала або засміялася – ми все зробили правильно. Найгірше – це коли людині байдуже.
Мої улюблені проєкти – це «Сніданок з 1+1», який протягом усього часу існування залишається улюбленим ранковим шоу українців, і Big Entertainment Shows, які завжди видають шалені рейтинги. Але насамперед “1+1” — це команда, яка працює, надихає та стрибає вище голови.
Читайте також:
Стала відома дата прем’єри шоу «Маскарад» на каналі «1+1»
YouTubе-канал «1+1» набрав 2 мільйони користувачів
12 вересня відбудеться прем’єра фільму «1+1. 25 років ти не один»
Фото: “1+1”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!