У серпні показник загального телеперегляду (TVR%) знизився на 18% до 5,25%, фактично повернувшись до рівня, що мав місце у березні 2020 року. Середній час перегляду у серпні скоротився на 38 хвилин, або на 14%, тоді як середнє охоплення дня просіло лише на 6%. Нагадаємо, що протягом квітня-липня 2020 року ми спостерігали аномально високі показники телеперегляду, пов’язані з уведенням карантинних обмежень.
Станом на кінець серпня у панелі налічувалося понад 389,2 тисячі активних домогосподарств.
Лідером за зростанням перегляду лишається група спортивних каналів, яка у серпні продемонструвала найбільше зростання. А от майже всі канали загального перегляду напередодні осіннього телесезону продовжили втрачати долю перегляду.
Групи каналів за жанром
У серпні група каналів загального перегляду продовжила втрачати частку перегляду (зниження на 1,92 п.п. до 53,69%). Частка перегляду групи розважальних каналів на другому місці також дещо просіла (зниження на 0,55 п.п. до 8,64%). Група спортивних каналів різко збільшила частку перегляду (зростання на 3,23 п.п. у порівнянні з попереднім місяцем), завдяки чому піднялася на третє місце з часткою перегляду 8,44%.
Попри незначне просідання частки перегляду каналів кінопоказу (зниження у серпні на 0,24 п.п. до 7,24%), ця група спромоглася втриматися на четвертому місці. Група дитячих каналів, чия частка перегляду склала 7,06%, що на 0,72 п.п. нижче показника у липні, розташувалася на п’ятому місці. Шосте місце займає група каналів новин, чия частка перегляду зросла лише на 0,01 п.п. до 5,78%. Фактично без змін залишилися показники групи пізнавальних каналів (часка перегляду зросла на 0,01 п.п.), яка займає сьоме місце з часткою перегляду 4,54%. На восьмому місці розташувалася група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 1,86% (зниження на 0,02 п.п.). Група музичних каналів (частка перегляду у серпні зменшилася 0,01п.п.) утримує дев’яте місце з показником 1,74%.
Канали загального перегляду
У серпні розташування першої трійки каналів не змінилося: канал “1+1” зберіг першість, канал “Україна” займає друге місце, ICTV – на третьому. У каналу “1+1” частка перегляду у серпні склала 10,74% (зменшення на 0,34 п.п.), а у каналу “Україна” – 9,93% (зниження на 0,36 п.п.). «Плюси» згенерували 532,4 тис. контактів, а в України цей показник склав 493,6 тис. На третьому місці розташувався канал ICTV з часткою перегляду 8,29% (зниження на 0,06 п.п. і 488,7 тис. контактів). Новий канал, попри зменшення частки перегляду на 0,04 п.п. займає четверте місце (частка перегляду 6,51%, згенеровано 461,4 тис. контактів). Канал СТБ знаходиться на п’ятому місці, втративши у серпні 02,3 п.п. (частка перегляду 6,37%, кількість контактів з каналом – 545 тис.), а канал “Інтер” лишається на шостому з показником 4,90% (частка перегляду знизилася на 0,44 п.п., згенеровано 403,3 тис. контактів). Загалом група каналів загального перегляду набрала у серпні 4,17 млн контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами.
У будні у серпні канал “1+1” продовжував лідирувати як у праймі, так і в офпраймі. Канал “Україна” стабільно на другому місці. На третьому місці лишається канал ICTV.
У вихідні канал “Україна” утримував перше місце, канал “1+1” – на другому місці. Третє місце за каналом ICTV.
Розважальні канали
Незмінний лідер групи – канал ТЕТ у серпні практично не змінив свої показники (зниження частки перегляду на 0,02 п.п. до 3,30%), згенерувавши 344,4 тис. контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами у всій Україні. Середній час перегляду ТЕТ склав 49,5 хвилин.
Канал НЛО-ТБ знаходиться на другому місці з часткою перегляду 1,70% (зниження на 0,34 п.п.). Частка каналу “Мега” на третьому місці зросла на 0,03 п.п. до 0,60%. У НЛО-ТБ відбулося 179,6 тис. контактів з телеглядачами, у каналу “Мега” – 173,9 тис. На четвертому місці опинився канал ОЦЕ ТБ з показником 0,57% (зростання на 0,09 п.п.), а канал Sony Turbo розташувався на п’ятому місці (частка перегляду просіла на 0,09 п.п. і склала 0,46%)
Загалом група розважальних каналів за місяць набрала 1,63 млн контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами.
Спортивні канали
Спортивні фанати за період карантину явно засумували без футболу, тож відновлення трансляцій футбольних баталій позитивно відбилося на показниках каналів цієї тематики. Канал “Футбол 2” отримав перше місце з часткою перегляду 4,42%(зростання на 2,52 п.п.), а канал “Футбол 1” (частка перегляду у серпні 2,54%, збільшення на 1,18 п.п.) займає другу позицію. “Футбол 2” отримав 265,9 тис. контактів, канал “Футбол 1” подивилося 247,4 тис. домогосподарств. На третьому місці з часткою перегляду 0,34% розташувався канал “Футбол 3” (частка перегляду знизилася на 0,38 п.п., кількість контактів з каналом – 98,3 тис.) Четверте місце займає канал Eurosport1 з часткою перегляду 0,29% та 71,3 тис. контактів. Канал Setanta Sports HD займає п’яте місце з часткою перегляду 0,27% (зниження частки перегляду на 0,46 п.п.).
Сумарно група спортивних каналів згенерувала близько 1,2 млн контактів.
Канали новин
Перше місце серед каналів новин продовжує утримувати канал “Україна 24“, чия частка перегляду у серпні зросла на 0,09 п.п. до 1.67% (канал отримав 235,9 тис. контактів та середній час перегляду на рівні 30,2 хвилини). Частка перегляду каналу Прямий, що розташувався на другому місці, просіла на 0,03 п.п. до 0,87%. Канал отримав 108,9 тис. унікальних контактів у серпні та середній час перегляду на рівні 48,6 хвилини. Канал 112 показав частку перегляду до 0,84%, що на 0,02 п.п. нижче його результату у липні, і займає третє місце з 143,7 тис. контактів. Показник середнього часу перегляду склав 36,3 хвилини. Четверте місце за каналом News One – за результатами серпня його частка перегляду склала 0,62%, кількість контактів з каналом –109,5 тис. На п’ятому розташувався “Еспресо ТБ” (частка перегляду зросла на 0,07 п.п. до рівня 0,44%), який згенерував 136,4 тис. контактів.
Сумарна кількість контактів IPTV|OTT-домогосподарств з телеканалами новин у всій Україні у серпні склала 1,49 млн.
Канали кінопоказу
У серпні позицію лідера продовжує утримувати канал TV 1000 East (частка перегляду 1,55%, зниження на 0,25 п.п.). Сумарно понад 241,9 тис. унікальних домогосподарств, під’єднаних до IPTV|OTT-платформ дивилися телеканал TV 1000 East протягом місяця у всій Україні з середнім показником перегляду 39,8 хвилини.
Канал TV Action 1000 East з показником 1,12% (зменшення на 0,06 п.п., кількість контактів –175,4 тис.) розташувався на другому місці у групі. Третє місце у групі утримує канал ViP Comedy (доля перегляду 0,82%, просідання на 0,07 п.п.), який подивилося 151,5 тис. домогосподарств. На четвертому місці канал “Ентер-фільм” (частка перегляду 0,61%, зростання на 0,02 п.п.). Канал Epic Drama (частка перегляду знизилася на 0,03 п.п. до 0,28%) зайняв п’яте місце – у каналу у серпні охоплення склало 36,9 тис. домогосподарств.
Загалом група фільмових каналів набрала у серпні 1,65 млн контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами.
Дитячі канали
Частка перегляду каналу “ПлюсПлюс” просіла на 0,39 п.п. до рівня 2,49%, проте канал залишається на першому місці, згенерувавши 155,5 тис. контактів у серпні. Канал Nickelodeon (частка перегляду зменшилася на 0,31 п.п. до 1,08%) отримав друге місце, а канал Cartoon Network (зменшення на 0,01 п.п. до 1,01%) посідає третє місце відповідно. Канал Nickelodeon згенерував 57,6 тис. контактів, а Cartoon Network – 24,5 тис. Четверте місце займає канал “Піксель“, чия частка перегляду просіла на 0,13 п.п. до 0,89%, а кількість контактів склала 127,4 тис.
Сумарно з дитячими каналами протягом серпня відбулося 829,1 тис. контактів з домогосподарствами, що під’єднані до IPTV/OTT-панелі.
Пізнавальні канали
На першому місці у групі продовжує втримуватися канал Viasat History, чия частка перегляду знизилася на 0,06 п.п. до 0,56% (сумарна кількість контактів з каналом – 97,9 тис.), а канал NATIONAL GEOGRAPHIC займає другу позицію у групі з показником 0,51% (зменшення на 0,05 п.п.). Кількість контактів каналу з IPTV|OTT-домогосподарствами у всій Україні склала 74,4 тис. На третьому місці розташувався ViasatExplore CEE з часткою перегляду 0,40% (частка перегляду без змін). Канал History (частка перегляду 0,38%, зниження на 0,11 п.п.) знаходиться на четвертому місці, а канал Discovery Science – на п’ятому з показником 0,34% (зростання на 0,09 п.п.).
Середній час перегляду телеканалів, лідерів групи, склав у серпні: Viasat History -45,6 хвилини, NATIONAL GEOGRAPHIC -33,2 хвилини, Viasat Explore CEE -40,5 хвилини.
Загалом група пізнавальних каналів згенерувала у серпні 1,5 млн контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами.
Канали серіалів
Групу каналів серіалів очолює канал “Бігуді“, який у серпні отримав частку перегляду 0,42% (без змін) та згенерував 79,3 тис. контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами. На другому місці канал Paramount Comedy, чия частка перегляду зросла на 0,05 п.п. до 0,348%. Третє місце займає канал FOX з часткою перегляду 0,346%.
Сумарно група каналів серіалів набрала 455,9 тис. контактів з IPTV|OTT-домогосподарствами у всій Україні.
Музичні канали
М1 посідає перше місце – його частка перегляду знизилася до 0,54%, на другому – MUSIC BOX UA (частка перегляду зменшилася на 0,04 п.п. до 0,38%). Канал EU MUSIC на третьому місці з часткою перегляду 0,26%.
Загалом група у серпні отримала 726,7 тис. контактів.
Регіональні канали
У серпні на першому місці серед регіональних каналів залишається запорізький “Телеканал Z” з показником частки перегляду 0,141%. На другому місці знаходиться канал “Донбас” з показником в 0,054%. 4 канал, отримавши частку перегляду 0,034%, знаходиться на третьому місці, а 34 канал, чия частка перегляду склала 0,029%, розташувався на четвертому місці. Наступний за ними канал “Київ” має показник у межах 0,0284% частки перегляду.
У серпні група регіональних каналів отримала більш ніж 822 тис. контактів з домогосподарствами.
Читайте також:
У червні «1+1» обійшов «Україну» – Big Data UA
«Україна» обігнала «Плюси». Огляд телеперегляду від Big Data UA
?? «Плюси» б’ють «Україну»: альтернативна рейтингам Nielsen ТВ-реальність від BIG DATA Rating
Фото: unsplash
Інфографіка, текст: Big Data
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!