Знову про відсутність якісної альтернативи. 24 червня відбувся цікавий телевізійний проєкт – трансляція параду у непарадний день. Українців, за чутками, також хотіли порадувати показом цього дійства на деяких каналах, але не вийшло. Відповідно, тим, хто охочий до цього дійства, довелося його шукати або в ОТТ-плейлистах чи на інтернет-майданчиках, чи, можливо, в Other TV (тут ви можете почитати, що там з Other TV діється).
Як ви вже знаєте, після кодування деяка частина глядачів перейшла на інші типи прийому, а ще більша частина залишилася з доступом до триголового супутника, на якому інколи бувають цікаві трансляції на каналах міжнародних версій ОРТ та РТР – коли їхні трансляції синхронізовані з основним мовником.
Ось що можна дізнатися про 24 червня – день трансляцій, який українці не змогли побачити на рідних каналах. У Росії це був майже Новий рік – трансляція йшла на всіх каналах.
Час параду був з 10:00 до 11:15. Тих, хто хвилюється, прошу далі не читати, бо обидва канали зайняли 1-2 місця у цьому слоті, а сумарна частка параду склала 15% для глядачів від 18 років і старших, які проживають у всій Україні.
Що це означає для ринку? «Інтер» за умови трансляції цього дійства міг би розраховувати на 20-25% частки мінімум.
Чи означає це, що ось ці люди, які дивилися трансляції у будній день, дивилися їх з радістю чи, можливо, просто дивилися як на шоу? Лише ТРК з її «Реальною містикою» змогла втриматися у цьому слоті.
Загалом такі показники близькі до даних КМІС, оскільки вказують, що до 30% глядачів ностальгують за СРСР. І канали, які будуть це пропонувати глядачам, зрозуміло, без перешкод мають шанс збирати непогані показники дивлення. І поки панелісти не будуть усвідомлювати свого значення та відповідальності за те, що вони дивляться – такого контенту буде все більше й більше, або принаймні не менше.
Читайте також:
Топканали втрачають аудиторію
«Холостяк»: еволюція
Рускіє наступають. Перше закодоване 9 травня та ТБ
Як кодування вплинуло на рекламодавців
Церкви в телевізорі: рекорди телеперегляду та низькі долі
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!