Згідно з даними аналітичних компаній Chartbeat і Taboola, трафік новинних сайтів поступово починає знижуватися, а це значить, що новини про пандемію уже не настільки популярні, зазначає niemanlab.org.
Починаючи з лютого, чи не кожне новинне медіа рапортувало про підвищення трафіку, а все завдяки темі пандемії, яка схвилювала аудиторію і, власне, забезпечила це зростання. Однак станом на квітень 2020 року трафік починає приходити у норму. Це підтвердили аналітики компаній Chartbeat і Taboola.
Наприклад, у США у кінці березня частка трафіку, згенерованого новинами про коронавірус, становила 54% від загального обсягу відвідувань і переглядів усіх сайтів користувачами з цієї країни. Тобто, в абсолютних значеннях це –1,4 млрд переглядів за тиждень. Однак протягом першого тижня квітня цей показник знизився до 1,1 млрд.
Згідно з даними Taboola, на сьогодні обсяг трафіку на новинні видання вже практично повернувся на докризовий рівень. Аналогічні дані отримали й аналітики з Parsely.
І так відбувається не тільки у США, але й у всьому світі. Тенденція, як говориться, очевидна.
Читайте також:
Провайдеры США убирают ограничения по трафику из-за коронавируса
Главными источниками распространения фейков о COVID-19 являются знаменитости — исследование
У МОЗ закликали ЗМІ не поширювати фейки про коронавірус
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!