Майже на повну втрату рекламодавців скаржиться абсолютна більшість керівників українських медіа, опитаних Національним союзом журналістів України. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова НСЖУ Сергій Томіленко.
82% редакторів, велика частина яких очолює приватні регіональні газети, онлайн-видання та ТРК, скаржаться на втрату рекламодавців через введення карантинних заходів та економічну кризу, викликану епідемією коронавірусу.
Редакції згортають реалізацію нових проєктів (52%) і скорочують обсяги медіавиробництва (44%). При цьому 9% ЗМІ призупинили свою діяльність на час карантину. У редакціях масово впроваджують заходи щодо скорочення витрат на персонал – відбувається зменшення заробітних плат (20% ЗМІ), співробітники йдуть у неоплачувані відпустки (15%) або починається скорочення працівників (6%).
Про виникнення заборгованості у березні за оренду або комунальні платежі інформує п’ята частина ЗМІ (21%).
Анкетування керівників ЗМІ проводилося НСЖУ у період з 27 березня по 6 квітня 2020 року. Участь в опитуванні взяли редактори 66 медіа, переважно регіональних. З них 80% становлять друковані ЗМІ, 15% – ТРК і 5% – онлайн-медіа.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!